تحلیل ترون ؛ TRX در آستانه یک رشد ۲۰ درصدی

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 603 نفر

تحلیل ترون در هشتم آبان ماه ۱۴۰۲ بروزرسانی شد.

در سری تحلیل های ترون، حرکت قیمت TRX را طبق یک کانال صعودی بررسی می‌کردیم و محدوده های مهمی را مشخص کرده بودیم. یکی از این نواحی مهم، خط میانی کانال صعودی است. قیمت ترون در برخورد قبلی با این خط ریجکت شد و تا حمایت ۰.۰۸۴ دلار (باکس قرمز) پایین آمد و بعد از دریافت یک حمایت مناسب دوباره خود را تا خط میانی کانال بالا کشید.

خرید ترون

تحلیل ترون

تحلیل امروز ترون

تحلیل ترون در نمودار روزانه

در حال حاضر قیمت ترون می‌تواند تا سقف کانال پیشروی کند. از آنجایی که این رمزارز نسبت به سایر آلتکوین‌ها رشد چندانی نداشته است، این رویداد خیلی دور از ذهن نیست. با این حال، قبل از چنین حرکتی، TRX باید بتواند از ATH سال ۲۰۲۳ و خط میانی کانال صعودی عبور کند. در صورت ریجکت دوباره قیمت از خط میانی، ابتدا یک حمایت را در حدود ۰.۰۸۹ دلار داریم و پس از آن نیز محدوده ۰.۰۸۴ دلار به عنوان حمایت اصلی تر‌ون قرار گرفته است.

بروزرسانی: تحلیل امروز TRX

تحلیل ترون

نمودار ۴ ساعته TRX/USDT.p

در روزهای گذشته قیمت ترون موفق به شکست و عبور از خط میانی کانال صعودی و مقاومت ۰.۰۹۴ دلار (خط‌چین قرمز) شد. این شکست یکی از مواردی بود که انتظارش را داشتیم. TRX با عبور از این موانع تا ۰.۰۹۵۲۱ دلار پیشروی کرد و سپس با آغاز هفته جاری یک اصلاح قیمتی را انجام داد. در نمودار ۴ ساعته یک خط روند صعودی (سبز) نیز شکل گرفته که علاوه بر خط‌چین قرمز و خط میانی کانال یک حمایت فوری برای ترون محسوب می‌شود. همانطور که پیش‌تر گفته شد، با حفظ این محدوده‌ها ترون می‌تواند تا سقف کانال صعودی خود پیشروی کند.

وضعیت داده‌های آنچین ترون هم نشانه‌های مثبتی را به ما نشان دادند؛ از جمله ثبت یک رکورد در کل ارزش قفل شده (TVL) که نشان دهنده افزایش اعتماد به این اکوسیستم است. برای مطالعه بیشتر داده‌های آنچین ترون می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
3 2 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
شب صبح
شب صبح
6 ماه ها قبل

منظور از صدو یازدهم دلار همون ۱۱ سنته دیگه؟

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx