قوانین جدید بریتانیا برای دارایی های پرخطر

قوانین جدید بریتانیا برای دارایی های پرخطر.کریپتو زیر ذره بین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 516 نفر

کریپتو زیر ذره بین

FCA قوانین سخت تری را برای بازاریابی محصولات سرمایه گذاری پرخطر وضع کرده است و منتظر تصویب قانونی است تا ببیند که چگونه تبلیغات کریپتو را تحت اختیار خود قرار می دهد. اما طبق بیانیه مطبوعاتی اول آگوست، قوانین جدید هنوز در مورد تبلیغات ارزهای دیجیتال اعمال نمی شود. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که FCA منتظر تصویب قانون است; تا ببیند چگونه تبلیغات کریپتو در اختیار آن قرار می گیرد و قوانین نهایی را برای این حوزه منتشر می کند.

به گفته این نهاد; ارزهای رمزپایه دارایی های پرریسکی هستند و سرمایه گذاران باید آماده باشند که در صورت سرمایه گذاری در آنها; تمام پول خود را از دست بدهند. بنابراین، قوانین بازاریابی کریپتو از همان رویکرد قوانین جدید معرفی شده برای سایر دارایی های پرخطر پیروی می کند. بر اساس قوانین جدید; شرکت ها باید به طور واضح و برجسته هشدارهای مربوط به ریسک را اعلام کنند; همچنین استفاده از مشوق های سرمایه گذاری مانند سیستم های رفرال گیری ممنوع است.

این نهاد قانون گذار گفت; این قوانین به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری مصرف کننده FCA برای کاهش تعداد افرادی که در دارایی های پرخطر سرمایه گذاری می کنند، آمده است. گام FCA به دنبال این نگرانی است که تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران دارای ریسک بالا به درستی ریسک های موجود را درک نمی کنند و فکر نمی کنند از دست دادن پول یکی از این خطرات است.

FCA در سال جاری نقش فعالی در مقابله با ترفیعات مالی برعهده داشته است. از جولای ۲۰۲۲، FCA در ۴۲۲۶ آگهی مداخله کرد و آنها را مجبور به اصلاح یا پس گرفتن کرد.

سارا پریچارد، مدیر اجرایی FCA:

ما می‌خواهیم مردم بتوانند با اطمینان سرمایه‌گذاری کنند. ریسک‌های موجود را درک کنند و سرمایه‌گذاری‌هایی را که برایشان مناسب است، انتخاب کنند.

به گفته پریچارد، بیش از هر زمان دیگری مهم است که محصولات مالی پرخطر مانند کریپتو همراه با هشدارهای ریسک مناسب باشند، زیرا افزایش هزینه های زندگی می تواند مردم را به دنبال بازدهی بالاتر از طریق سرمایه گذاری های پرریسک سوق دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx