آیا رالی قیمت یونی سوآپ (UNI) به پایان راه رسیده است؟

یونی سوآپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 363 نفر

در چند هفته گذشته، یونی سوآپ [UNI] به عنوان ارز دیجیتال برتر ظاهر شده است. با این حال، تنها زمانی می تواند این عنوان را حفظ کند که حمایت بیشتری از سوی سرمایه گذاران و بازار به دست آورد. احتمال وقوع این امر روز به روز در حال کاهش است; به خصوص که رالی ماه گذشته بالاخره به آخرین ایستگاه خود رسید.

یونی سوآپ و تغییر رویه

پس از پایان یک هفته صعودی، UNI شاهد تثبیت در نمودارها بود. این به خرس‌های بازار زمان کافی داد تا به آنها برسند. در نتیجه، MACD از یک تقاطع صعودی به یک تقاطع نزولی تغییر کرد; زیرا خط سیگنال (قرمز) بر روی خط نشانگر (آبی) افتاد.

یونی سوآپ

در زمان نگارش این مقاله; یونی سوآپ UNI تنها ۳ درصد با تکمیل یک رالی ۱۵۰ درصدی پس از صعود از پایین ترین سطح خود در ژوئن فاصله داشت. با این حال، با توجه به اندیکاتور Squeeze Momentum، کاهش سریع نزولی مانعی در رشد UNI خواهد بود. در نتیجه، سرمایه‌گذارانی که به تدریج در حال بازگشت به اوج خود در بازار بودند; تغییر مسیر دادند و تصمیم گرفتند دیگر در بازار فعال نمانند. velocity نیز همین را نشان می دهد. شاخص velocity ارزهای دیجیتال معمولاً با تقسیم ارزش بازار یک توکن بر حجم معاملات مبادله محاسبه می شود. نرخ این شاخص برای UNI به طور ناگهانی اخیراً به پایین‌ترین حد خود در ۶ ماه گذشته کاهش یافته است.

یونی سوآپ

این عوامل می توانند باعث اصلاح یا سقوط در بازار شوند که در حال حاضر برای دارایی ها و سرمایه گذاران ایده آل نیست. فقط در این هفته، میانگین جمعی موجودی دارندگان UNI به ۲۹ هزار دلار رسید. افزایشی ۱۲۶.۹ درصدی در بازه زمانی یک ماهه نسبت به پایین‌ترین حد خود در ژوئن.

یونی سوآپ

با این حال، این واقعیت که ترس در بازار در نهایت شروع به فروکش کرده است به این معنی است که سرمایه گذاران جدید ممکن است شروع به پیوستن به بازار کنند. به عنوان مثال، شاخص ترس و طمع کریپتو در حال حاضر در حدود بالاترین حد چهار ماهه خود قرار دارد و وضعیت “خنثی” را حفظ می کند.

یونی سوآپ همچنین این مزیت را دارد که بزرگترین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در جهان است. بنابراین، اگر تصمیم به مقابله با روند نزولی را داشته باشد، این عامل برایش مفید خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx