تحلیل قیمت رمزارز یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 441 نفر

نوسان قیمت‌ها در بازار جهانی کریپتو و افزایش کوتاه مدت اخیر به ایجاد حرکتی صعودی برای قیمت یونی سواپ (UNI) کمک کرد. یونی سواپ، در ۲۱ نوامبر در کنار بازار جهانی کریپتو و آلت کوین های با سرمایه بزرگ، شتاب صعودی به دست آورد. قیمت UNI در ۲۳ نوامبر در بحبوحه حرکت های صعودی کوتاه مدت در بازار کریپتو، بیش از ۹ درصد افزایش یافت.

در زمان انتشار، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، UNI، با ۵.۴۹ دلار معامله شد و رشد روزانه ۹ درصدی را به ثبت رساند. با این حال، سوال مهم سرمایه‌گذاران UNI این بود که آیا قیمت‌ یونی سواپ می‌توانند به افزایش خود ادامه دهد و برای چه مدت؟

کالبد شکافی دستاوردهای یونی

حجم معاملات UNI در نمودار روزانه در زمان انتشار ۱۴ درصد افزایش یافت و به ۱۵۹.۹۳ میلیون دلار رسید. سودهای اخیر UNI با افزایش حجم معاملات همراه شد زیرا معامله گران روزانه و خرده فروشان از شتاب مثبت قیمت استفاده کردند.

قیمت یونی سواپ

با این حال، علیرغم افزایش قیمت، UNI با توجه به تراز خالص جریان سنتیمنت، شاهد جریانات ارزی قابل توجهی بود. طبق این نمودار ۴ ساعته در ۲۳ نوامبر، حدود ۶۶۴۰۰ UNI به صرافی ها منتقل شدند. علیرغم آشفتگی بازار کلان، یونی سواپ با افزایش از مرزهای پایین خود، فعالیت توسعه درخشانی داشت.

خرید یونی سواپ

با این حال، رشد شبکه یک عقب نشینی را نشان داد و به پایین ترین حد ماهانه رسید. علاوه بر آن، عرضه UNI که توسط آدرس های صرافی برتر نگهداری می شد، پس از سقوط FTX، حدود ۱۱ میلیون توکن کاهش یافت.

فروش یونی سواپ

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx