پامپ ارزش بازار و قیمت سولانا

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت سولانا (SOL) به دلیل وضعیت آشفته بازار ارزهای دیجیتال به دنبال بحران نقدینگی در FTX، ضربه قابل توجهی خورده بود. با این حال، در 23 نوامبر، این کوین شاهد یک رالی عظیم بود. در حال حاضر، سولانا با قیمت 14.35 دلار معامله می شود که این رقم 11.05 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش […]

قیمت سولانا

قیمت سولانا (SOL) به دلیل وضعیت آشفته بازار ارزهای دیجیتال به دنبال بحران نقدینگی در FTX، ضربه قابل توجهی خورده بود. با این حال، در 23 نوامبر، این کوین شاهد یک رالی عظیم بود.

در حال حاضر، سولانا با قیمت 14.35 دلار معامله می شود که این رقم 11.05 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، اما در ساعاتی از دیشب تا حدود 20 درصد رشد را نیز در قیمت خود دید.

قیمت سولانا

طبق داده‌های بازیابی شده از کوین مارکت کپ، سولانا در 24 ساعت گذشته بیش از یک میلیارد دلار به ارزش بازار خود افزوده است و در کمتر از یک روز از 4 میلیارد دلار به 5.207 میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل قیمت سولانا

جالب اینجاست که نظر جامعه کریپتو کوین مارکت کپ نسبت به قیمت کوتاه مدت SOL صعودی است. بر اساس داده های بازیابی شده در 21 نوامبر، برآورد جمعی برای قیمت، سولانا را تا 31 دسامبر 2022 به طور میانگین 28.35 دلار تعیین کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx