یونی سواپ روی زنجیره BNB راه اندازی می‌شود

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 276 نفر

صرافی یونی سواپ روی زنجیره BNB راه اندازی می‌شود

اعضای انجمن صرافی غیرمتمرکز (DEX) یونی سواپ (UNI) به راه اندازی پروژه کریپتویی روی  زنجیره BNB، بلاک چین بایننس رای داده اند. در یک پیشنهاد جدید، اعضای سازمان غیرمتمرکز مستقل  (DAO) یونی سواپ با ۶۶ درصد رای موافق به راه اندازی این صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (ETH) روی زنجیره BNB رای دادند.

داده ها نشان می دهد که ۸۴.۸ میلیون رای داده شده است، اگرچه تنها ۸.۴٪ از کل جامعه در آن شرکت کردند. این پیشنهاد به Labs 0xPlasma  اجازه می‌دهد تا پروتکل یونی سواپ نسخه ۳ را به نمایندگی از جامعه در زنجیره BNB [اثبات سهام] مستقر کند. به دلایل زیادی ما معتقدیم که این بهترین لحظه برای استقرار یونی سواپ نسخه ۳ در زنجیره BNB [اثبات سهام] است. برخی از بزرگ‌ترین حامیان این قطعنامه شامل شرکت کریپتویی ConsenSys، خالق متامسک، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های کریپتویی جهان، و پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) GFX Labs هستند. این دو شرکت به ترتیب ۷.۰۳ و ۴.۹۲ میلیون رای داشتند.

یکی دیگر از اعضای قابل توجه طرفدار این پیشنهاد، رابرت لشنر، مدیر عامل و بنیانگذار آزمایشگاه غیرمتمرکز وام دهنده رمزنگاری Compound Labs بود. لشنر ۵.۷۶ میلیون رای داشت. بزرگترین رای دهندگان مخالف این پیشنهاد عبارتند از اندرسن هوروویتز، مدیر دارایی، جسی والدن (jessewldn)، مدیر صندوق سرمایه گذاری کریپتویی (jessewldn) و blockchainucla، مجموعه ای از دانشجویان طرفدار رمزنگاری از دانشگاه کالیفرنیا. آنها به ترتیب ۱۵ میلیون، ۸ میلیون و ۴.۵ میلیون رای داشتند. این خبر تاثیر کمی بر قیمت یونی سواپ داشت. این توکن در زمان نگارش مقاله با قیمت ۶.۴۷ دلار معامله می شود که در روز گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx