ولنتاین با آپدیت جدید کاردانو در راه است

کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

آپدیت ولنتاین کاردانو در راه است

تیم مدیریت کاردانو این خبر را تایید کرد که بدون شک لژیون طرفداران کاردانو را هیجان زده خواهد کرد. هماهنگ کننده جامعه در IOG، ربکا هاپوود، فاش کرده است که یک ارتقا برای روز ولنتاین برنامه ریزی شده است. ارتقاء SECP که اکنون “Valentine”  نامیده می شود، رمزنگاری های اولیه جدید Plutus SECP را به زنجیره کاردانو اضافه می کند. این پیشنهاد روز پنجشنبه توسط  Input Output، بنیاد کاردانو و تیم فنی EMURGO پس از یک دوره آزمایش در یک محیط آزمایش مجازی ارائه شد که عملکرد دنیای واقعی را تقلید می‌کند و همکاری نزدیک با اپراتورهای استخر سهام (SPOs)، توسعه‌دهندگان و صرافی‌ها دارد. تیم های متخصص انتظار می رود این ارتقا در ۱۴ فوریه در ساعت ۲۱:۴۴:۵۱ UTC اعمال کنند.

Hopwood  از IOG اظهار داشت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم که ارتقای ولنتاین بالاخره در راه است و نقطه عطفی مهم در تکامل شبکه کاردانو است.”

ارتقاء شامل انتقال شبکه اصلی کاردانو به پروتکل v8 است. کاربران نودهای کاردانو و SPOها موظفند نودهای خود را به آخرین نسخه ارتقا دهند. قابل ذکر است که نسخه‌های قبل از ۱.۳۵.۴ با نسخه ۸ سازگاری ندارند و پس از اجرای به‌روزرسانی روی شبکه اصلی کار نمی‌کنند. گفته می‌شود که ارتقای ولنتاین مجموعه‌ای از مزیت‌ها را برای جامعه کاردانو به ارمغان می‌آورد، از جمله بهبود توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز زنجیره‌ای (dapp) و قابلیت همکاری بیشتر. این ویژگی در کاردانو به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه هایی ایجاد کنند که کاردانو را به زنجیره های دیگر متصل می کند. این امر به کاربران زنجیره‌های دیگر امکان می‌دهد تا با خدمات مالی ارائه شده توسط Cardano dapps به طور یکپارچه تعامل داشته باشند.

کاتالیزور بزرگ بعدی؟

ارتقای ولنتاین تنها یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های اخیر از شبکه کاردانو است. علاقه به دیفای کا‌ردانو به دلیل راه‌اندازی استیبل کوین بیش از حد وثیقه‌دار شبکه، جد (DJED) از سوی ارائه‌دهنده خدمات دیفای COTI در اوایل ماه جاری افزایش یافته است. جد به دلار آمریکا متصل است و توسط توکن کاردانو پشتیبانی می شود. از توکن شن (SHEN) به عنوان سکه ذخیره خود استفاده می کند و به بیش از ۴۰۰ درصد ارزش وثیقه نیاز دارد تا یک توکن آن برای کاربران ضرب شود.

با توجه به این پیشرفت های شبکه، علاقه مندان به کار‌دانو نسبت به رشد بلندمدت ADA خوش بین هستند. با این حال، در کوتاه‌مدت، تحلیلگران عموماً به سمت حرکت نزولی قیمت سکه متمایل می‌شوند، زیرا SEC ایالات متحده در حال سرکوب کردن استیکینگ کریپتو است. اخبار مبنی بر اینکه صرافی کریپتو کراکن بلافاصله پلتفرم استیکینگ خود را متوقف کرد و ۳۰ میلیون دلار برای تسویه هزینه های SEC پرداخت کرد، موج شوک را در بخش کریپتو ایجاد کرده است. کاردانو در زمان انتشار ۰.۳۶۲ دلار معامله می شود که بیش از ۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx