یونی سواپ بر سر دوراهی برای تغییر هزینه ها

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

تقریباً شش ماه پس از پیشنهاد یونی سواپ [UNI] برای «تغییر هزینه»، جامعه این پلتفرم سرانجام به آن رأی خواهد داد. با این حال، افشاگری های جدیدی در مورد اینکه در صورت اجرای نهایی شارژ پروتکل چه اتفاقی برای یونی سواپ می افتد، وجود دارد. آدام کوکران، مشارکت کننده محبوب بلاکچین گفت که این سوئیچ پتانسیل افزایش درآمد یونی سواپ را دارد. ناگفته نماند، او ادعا کرده است که ارزش پروتکل می تواند ۳۱۴.۹۳ برابر افزایش یابد.

یونی سواپ بر سر دوراهی

با این حال، از آنجایی که شرایط پیشنهاد در آن زمان مشخص نبود، اعضای جامعه درخواست زمان بیشتری کردند. حالا که تصمیم گرفته شده رای گیری شود، اعضا بحث های خود را دوباره شروع کردند. نظرات جامعه نشان داد که اعضا در مورد توسعه در دوراهی قرار داشتند. در حالی که برخی آزمایش را پیشنهاد می کردند، برخی دیگر معتقد بودند که این ایده‌ای عالی نیست.

جک لونگارزو، که در گروه دوم بود، گفت:

من فکر می کنم تغییر کارمزد برای اهداف شناسایی شده معکوس خواهد بود. من کاملاً موافقم که TVL، سهم بازار و رشد حجم معاملات باید اولویت‌های اصلی پروتکل یونی سواپ در این مرحله از عمر آن باشد.

نظر کوکران علیرغم اشتیاق او نسبت به نتیجه فرآیند رأی گیری، منفی بود. به گفته وی، نسبت قیمت به سود حول مبادلات نقش مهمی ایفا خواهد کرد. این به نوبه خود ممکن است بر تصمیمات جامعه یونی‌سواپ تأثیر بگذارد.

صرف نظر از توسعه، یونی سواپ برای حفظ ارزش کل قفل شده خود (TVL) مشکل پیدا کرد. طبق گفته دیفای لاما، TVL پروتکل ۳.۴۶ میلیارد دلار بود. اگرچه این کاهش اندکی در ۲۴ ساعت گذشته بود، اما در ۳۰ روز گذشته نیز ۲۰.۶۳ درصد کاهش داشت.

قیمت یونی سواپ

این ارزش به این معنی است که سرمایه‌گذاران حجم قابل‌توجهی را در سراسر استیکینگ، وام‌دهی و استخر نقدینگی پروتکل یونی‌سواپ ارسال نمی‌کنند. همچنین، نشان می‌دهد که بازار بازدهی کلی یونی سواپ در بالاترین توانایی خود قرار ندارد. با این حال، به نظر می رسید که سرمایه گذاران UNI از این وضعیت نگران نیستند. این ادعا به دلیل موقعیت توکن در داده ها بود. طبق گفته سنتیمنت، ورودی ارز UNI تا ۴ دسامبر ۵۰۸۸ بود. از سوی دیگر خروجی ارز ۱۸۶۰۰ بوده است. فاصله این دو رقم از هم، به این معنی بود که هیچ ترسی از فشار فروش وارده وجود نداشت. با این حال، همچنین نشان دهنده افزایش سیگنال خرید نیست که بتواند قیمت UNI را تحریک کند.

تحلیل قیمت یونی سواپ

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx