فروش لجر اکس ممکن است به تامین مالی FTX کمک کند

لجر اکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

لجر اکس (LedgerX) ممکن است آن اسب طلایی باشد که به طلبکاران FTX امیدی برای بازیابی بخشی از سرمایه‌شان را می دهد. فروش بالقوه صرافی مشتقات کریپتو، لجر اکس، مورد توجه چندین شرکت ارز دیجیتال قرار گرفته است. به گفته بلومبرگ، حداقل ده شرکت برای این فروش ابراز علاقه کرده اند. در این گزارش بلاکچین دات کام، جمینی، بیت پاندا، کالشی و شش شرکت ناشناخته دیگر به عنوان علاقه مندان فهرست شده اند. گمان می رود که سایر شرکت ها قراردادهای عدم افشای اطلاعات را امضا کرده باشند که نام آنها ذکر نشود.

لجر اکس در اکتبر ۲۰۲۱ توسط FTX US خریداری شد و به FTX US Derivatives تغییر نام داد تا به این صرافی اجازه دهد مشتقات کریپتو تحت نظارت را به مشتریان آمریکایی خود ارائه دهد. از آن زمان، این شرکت مرکزی برای تلاش‌های سم بنکمن-فرید در واشنگتن شد. در حالی که در ابتدا تصور می شد که این شرکت به همراه FTX و دیگر شرکت های تابعه آن برای فصل ۱۱ ورشکستگی اقدام کرده باشد، زک دکستر، مدیر عامل شرکت آن را به طور کامل رد کرد. به گفته دکستر، لجر اکس علیرغم سقوط FTX، با سرمایه مناسب باقی می ماند.

این شرکت توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) تنظیم می شود و به گفته روستین بهنام، رئیس CFTC، این آژانس روزانه با لجر اکس در ارتباط است. این شرکت همچنین استفاده از نام تغییر برند خود، FTX US Derivatives را متوقف کرده است.

فروش لجر اکس ممکن است به تامین مالی FTX کمک کند

لجر اکس ممکن است اسب طلایی باشد که به طلبکاران FTX امیدی برای بازیابی بخشی از سرمایه‌شان را می دهد. بلومبرگ گزارش می دهد که این شرکت در تاریخ ۱۷ نوامبر حدود ۳۰۳ میلیون دلار پول نقد داشته است. اخیراً، این شرکت ۱۷۵ میلیون دلار را برای استفاده در پرونده ورشکستگی که به سرعت در حال توسعه است کنار گذاشته است. این وجوه از یک صندوق ۲۵۰ میلیون دلاری که برای تسویه اوراق مشتقه اختصاص داده شده بود، استخراج شد. قبل از سقوط FTX، این شرکت به دنبال مجوزی برای تسویه معاملات مشتقه بدون واسطه بود.

در پی فروپاشی، لجر اکس درخواست خود را پس گرفت و بخشی از وجوه را برای مراحل ورشکستگی ارائه کرد. این پول برای تسویه حساب برخی از طلبکارانی که به دنبال معافیت موقت از دادگاه ورشکستگی بودند، مفید خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx