ایالات متحده یکی از بزرگترین هولدر های بیت کوین

ایالات متحده هولدر بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 634 نفر

ایالات متحده یکی از بزرگترین هولدر های بیت کوین

وزارت دادگستری ایالات متحده تقریباً یک میلیارد دلار بیت کوین را از یک هولدر بیت کوین که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۵۰۰۰۰ بیت کوین را از بازار دارک وب سیلک رود، به‌طور غیرقانونی به دست آورده بود، ضبط کرد.

جیمز ژونگ در ۴ نوامبر در دادگاه به ارتکاب کلاهبرداری اعتراف کرد و قرار است در ماه فوریه محکوم شود. به گفته دامیان ویلیامز، دادستان ناحیه جنوبی نیویورک، محل اختفای ۵۰۰۰۰ بیت کوین به سرقت رفته برای بیش از ۱۰ سال ناشناخته باقی مانده بود.

ژونگ یک طرح دقیق برای سرقت بیت کوین از بازار سیلک رود، یکی از اولین بازارهای دارک وب مدرن، طراحی کرده بود. سیلک رود به عنوان یک سرویس مخفی Tor عمل می کند. ابزاری برای حفظ حریم خصوصی که امکان مرور ناشناس در اینترنت را فراهم می کند.

تایلر هچر، بازپرس جنایی خدمات درآمد داخلی (IRS) گفت که پس از سرقت، ژونگ سعی کرد غنایم خود را از طریق یک سری معاملات پیچیده مخفی کند.

اما این مانع اجرای قانون از دنبال کردن بیت کوین نشد. پس از به دست آوردن حکم بازرسی برای اقامتگاه این هولدر بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱، مقامات بیت کوین های گمشده را در “یک گاوصندوق طبقه زیرزمینی” و همچنین در یک کامپیوتر در کمد حمام پیدا کردند. کامپیوتر زیر پتوها در یک قوطی ذرت بوداده در کمد حمام بود.

ارزش بیت کوین ها در زمان توقیف تقریباً ۳.۴ میلیارد دلار بود. مقامات همچنین نزدیک به ۶۶۲۰۰۰ دلار پول نقد پیدا کردند.

ویلیامز در بیانیه‌ای گفت: «این مورد نشان می‌دهد که ما از دنبال کردن پول، صرف نظر از اینکه چقدر ماهرانه پنهان شده باشد، دست نخواهیم کشید، حتی  اگر در ته ظرف پاپ کورن در کمد حمام باشد.»

در ماه فوریه، یک زوج نیویورکی به دلیل سرقت حدود ۱۲۰۰۰۰ بیت کوین متهم شدند که بیشتر آن توسط مجریان قانون کشف شد. یک توقیف دیگر مرتبط با جاده ابریشم در نوامبر ۲۰۲۰، ۷۰۰۰۰ بیت کوین را برای دولت به ارمغان آورد.

آخرین بار، دولت ایالات متحده را به طور قابل توجهی از بزرگترین دارندگان شرکتی بیت کوین بیشتر از  مایکرواستراتژی، Block.one  یا بیت‌کوین‌های بازمانده از صرافی ورشکسته Mt. Gox که به زودی توزیع می‌شوند، جلوتر قرار می‌دهد.

دارایی های مصادره شده احتمالاً توسط دفتر اجرایی خزانه داری برای مصادره دارایی ها اداره می شود که صندوق ضبط خزانه (TFF) را مدیریت می کند. حسابی برای جایی که موارد ضبط غیرمالیاتی واریز می شود.

پیش از این، دارایی های توقیف شده برای مناقصه گران مختلف به مزایده گذاشته شده است. مهم‌تر از همه، در سال ۲۰۱۴، تیم دریپر، سرمایه‌دار خطرپذیر، ۳۰۰۰۰ بیت کوین را به مبلغی نامشخص خریداری کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx