نظر مدیرعامل مسترکارت در مورد فراگیر شدن کریپتو

مسترکارت و کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 514 نفر

نظر مدیرعامل مسترکارت در مورد فراگیر شدن کریپتو

مایکل میباخ، مدیر اجرایی مسترکارت فکر می کند که برای تبدیل شدن کریپتو به یک جریان اصلی زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال، او خوش بین است که پس از اعمال مقررات مناسب، این طبقه دارایی برای مردم بسیار جذاب تر خواهد شد.

راه طولانی

در مصاحبه اخیر، مدیرعامل مسترکارت بیان کرد که تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران می‌خواهند وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. او اضافه کرد که غول خدمات پرداخت به آنها اجازه می دهد تا این کار را «به آسانی و مهمتر از همه ایمن» مانند هر شرکت رقیب انجام دهند.

میباخ دنیای آینده ای را می بیند که در آن اکثر مصرف کنندگان در سراسر جهان از بیت کوین در معاملات و تسویه حساب های روزمره خود استفاده می کنند. با این حال، او معتقد است که در ماه های آینده این اتفاق نخواهد افتاد:

من فکر می‌کنم تا تبدیل شدن کریپتو به یک جریان اصلی راه درازی در پیش است.

مدیر اجرایی فقدان قوانین جامع در صنعت کریپتو را یکی از دلایل اصلی کند کردن پذیرش آن عنوان کرد. به نظر او، بسیاری از مردم از نحوه ورود به فضا و نحوه دریافت حداکثر حفاظت از دارایی خود بی اطلاع هستند.

میباخ توکن‌های غیرمثلی (NFT) را به عنوان مثال ارائه کرد و ادعا کرد که خرید چنین محصولاتی «تجربه‌ای بد» است. برای تسهیل این فرآیند، مسترکارت در ژانویه با صرافی کوین بیس همکاری کرد:

بنابراین ما با کوین بیس همکاری می کنیم تا کار را به همان سادگی خرید قهوه انجام دهیم. فکر می‌کنم این چیزها باید روی آن کلیک کنید، و سپس شما بلوک‌های سازنده برای تبدیل شدن به جریان اصلی آن را دارید.

مسترکارت در ماه فوریه با تقویت بازوی مشاوره ارزهای دیجیتال خود با بیش از ۵۰۰ فارغ التحصیل دانشگاهی و متخصص جوان، موضع مثبت خود را در این صنعت را نشان داد. این شرکت در ماه آوریل با Nexo همکاری کرد تا اولین کارت رمزنگاری را در اروپا معرفی کند که به مشتریان امکان می دهد بدون جدا شدن از دارایی های خود خرج کنند.

این غول پرداخت در ماه آگوست با بایننس همکاری کرد تا یک کارت رمزنگاری پیش پرداخت را برای مشتریان آرژانتینی منتشر کند. این محصول آن‌ها را قادر می‌سازد تا صورتحساب‌های دارایی‌های دیجیتال را در هر فروشگاه داخلی یا مکانی که مسترکارت را می‌پذیرد، تسویه کنند.

آخرین ویژگی این شرکت برای کمک به بانک‌ها در مبارزه با پرونده‌های تقلبی ارزهای دیجیتال طراحی شده است. “Crypto Secure” همانطور که از اسمش پیداست، از الگوریتم های هوش مصنوعی “پیچیده” برای شناسایی فعالیت های مجرمانه استفاده می کند، به همین دلیل است که به ویژه برای موسسات مالی بسیار مفید است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx