مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قوانین استیبل کوین‌ها را منتشر کرد

استیبل کوین‌
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده نسخه پیش نویس لایحه‌ای درمورد استیبل کوین‌ ها را منتشر کرد که شامل پیشنهادهایی از جمله تعلیق استیبل کوین‌های پشتیبانی شده توسط سایر ارزهای دیجیتال و درخواست مطالعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است.

این لایحه، که در صفحه استماع کمیته قرائت شده است، نشان‌دهنده اولین بخش عمده قانون ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۲۳ جریان پیدا کرده و به دنبال دو رویداد کلیدی مربوط به استیبل کوین‌ها در سال گذشته است: انفجار ترا (UST)، که توسط توکن LUNA پشتیبانی می‌شد و دیپگ شدن استیبل کوین (USDC) که به طور موقت از قیمت ۱ دلاری خود خارج شد.
این لایحه تعاریفی را برای صادرکنندگان استیبل کوین‌ها ایجاد می کند، که بازتاب اصطلاحی است که سناتور سابق پت تومی هنگام معرفی لایحه استیبل کوین خود در سال ۲۰۲۲ استفاده کرد. این لایحه همچنین به دنبال مطالعه تأثیر بالقوه CBDC صادر شده توسط فدرال رزرو است.

یک کمیته فرعی خدمات مالی مجلس، جلسه استماعی در مورد استیبل کوین‌ ها را در روز چهارشنبه برگزار خواهد کرد که دانته دیسپارت از شرکت سیرکل، که USDC را صادر می کند، برگزار می کند. جیک چروینسکی از انجمن بلاک چین؛ پروفسور آستین کمپبل کلمبیا و سرپرست بخش خدمات مالی نیویورک آدرین هریس. این جلسه یک روز پس از جلسه کمیته کامل خدمات مالی برای شنیدن سخنان گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار برگزار می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx