افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو نشانه‌ای صعودی برای ADA

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 367 نفر

به نظر می رسد کاردانو، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در آستانه افزایش قیمت قابل توجهی قرار دارد زیرا این رمزارز شاهد یک افزایش فعالیت در شبکه است.

این افزایش فعالیت با افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ در شبکه کاردانو مشهود است که گمان می‌رود نتیجه حرکت بازیگران نهادی و نهنگ‌ها باشد. بر اساس داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock، تعداد تراکنش های بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به ۴.۷۳ هزار تراکنش در ۷ روز گذشته رسیده است. یک تحلیلگر محبوب آنچین، به نام «علی» در ۱۵ آوریل رشد فعالیت شبکه را برجسته کرد و نوشت:

تراکنش‌های بزرگ ADA در حال افزایش هستند، این موضوع نشان می‌دهد که فعالیت شبکه کاردانو در حال افزایش است، زیرا بازیکنان سازمانی و نهنگ‌ها درحال حرکت هستند. این یک سیگنال صعودی است که از روند صعودی ADA حمایت می کند!»

داده های IntoTheBlock همچنین نشان می دهد که در دو یا چند هفته گذشته، نهنگ های کاردانو بیش از ۵۶۰ میلیون توکن ADA به ارزش بیش از ۲۱۸.۴ میلیون دلار خریداری کرده اند. داده‌های این شرکت نشان می‌دهد که ماه گذشته، نهنگ‌های کاردانو با ۱ تا ۱۰ میلیون ADA تقریباً ۱۵۰ میلیون ADA خریداری کردند که حدود ۵۷ میلیون دلار هزینه داشته است. این افزایش فعالیت خرید از سوی بازیگران نهادی و سرمایه گذاران بزرگ به عنوان نشانه مثبتی از اعتماد بلندمدت آنها به پتانسیل شبکه کاردانو تلقی می شود.

جذابیت کاردانو در ارزش کل ارزش قفل شده (TVL) آن نیز منعکس شده است. داده های دیفای لاما نشان می دهد که از ابتدای سال ۲۰۲۳، TVL به طور قابل توجهی به حدود ۱۶۸.۶۸ میلیون دلار افزایش یافته است. با توجه به اینکه TVL آن در ۱ ژانویه فقط ۴۸.۹۵ میلیون دلار بود، این یک بهبود قابل توجه است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx