آوه بازارهای وام دهی ۱۷ توکن مبتنی بر اتریوم را متوقف می کند

آوه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

پروتکل غیرمتمرکز وام دهی آوه به طور موقت بازارهای وام دهی را برای ۱۷ توکن مسدود کرده است تا از خود در برابر گرفتن بدهی بد به دلیل حملات دستکاری بازار در آینده محافظت کند.

آوه بزرگترین پروتکل وام دهی در اتریوم با بیش از ۳.۶۵ میلیارد دلار دارایی است که در چندین زنجیره راه اندازی شده است. تصمیم این پروتکل برای توقف موقت وام چندین توکن در نسخه ۲.۰ آوه پس از تصویب پیشنهادی از سوی Llama و Chaos Labs برای درخواست توقف دارایی‌هایی که به دلیل نقدینگی پایین در آوه به عنوان “فرار” در نظر گرفته می‌شوند، تصویب شد.

بازارهای مسدود شده عبارتند از yearn.finance، Curve DAO، 0x، Decentraland، ۱inch، Basic Attention Token، Ampleforth، DeFi Pulse Index، renFIL and Maker، Enjin، xSUSHI و پنج استیبل کوین: sUSD، GUSD، RAI، USDP و LUSD.

این پروتکل به خاطر مدیریت ریسک، به کاربران اجازه نخواهد داد که این دارایی ها را سپرده گذاری کنند یا با آنها وام بگیرند. در این پیشنهاد آمده است:

در پاسخ به رویدادهای اخیر بازار و ادامه انقباض نقدینگی در سراسر بازارها، این پیشنهاد به دنبال کاهش ریسک در بسیاری از دارایی‌های پر نوسان است.

این پیشنهاد چند روز پس از آن تصویب شد که یک معامله گر یک موقعیت فروش گسترده در بازار کرو (CRV) در آوه باز کرد که منجر به ۱.۶ میلیون دلار بدهی بد برای پروتکل شد. هفته گذشته، یک معامله گر ۹۲ میلیون CRV (57 میلیون دلار) در آوه وام گرفت و به طور مداوم اقدام به فروش توکن ها کرد که باعث کاهش شدید قیمت CRV شد. با این حال، معامله‌گر با افزایش قیمت توکن CRV، دچار فشار قیمت شد. در حین انحلال موقعیت شورت، آوه بدهی بدی معادل ۱.۶ میلیون دلار به دست آورد. اگرچه آوه اعلام کرد که بودجه کافی برای جبران بدهی بد دارد، این پروژه می‌خواهد از طریق مسدود کردن استخرهای دارایی با نقدینگی پایین از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx