اتمام کار بانک کریپتویی آلمانی

بانک کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

کاربران تا دسامبر فرصت دارند تا دارایی های خود را از بانک کریپتویی نوری برداشت کنند

بانک کریپتویی نوری مستقر در آلمان فاش کرد که به دلیل عواقب سخت زمستان کریپتو و محیط منفی اقتصاد کلان، فعالیت خود را خاتمه خواهد داد. به اطلاع می رساند که مشتریان تا ۱۸ دسامبر فرصت دارند وجوه خود را از پلتفرم برداشت کنند، ضمن اینکه معاملات تا ۳۰ نوامبر امکان پذیر خواهد بود.

آخرین قربانی بازار خرسی

در طی چند ماه گذشته، نوری به دنبال سرمایه گذاران خطرپذیر و خریدارهای بالقوه ای بوده است که می توانند مشکلات مالی شرکت ناشی از زمستان جاری ارزهای دیجیتال را برطرف کنند. در ماه آگوست، درخواست ورشکستگی (وضعیت پریشانی پولی که در آن یک شرکت یا یک فرد قادر به پرداخت صورت‌حساب‌های خود نیست) داد.

کریستینا والکر مایر، مدیرعامل نوری در اعلامیه اخیر گفت که شرایط اقتصادی فعلی آنقدر سخت است که شرکت نتوانست سرمایه‌گذاران مورد نیاز خود را پیدا کند. به این ترتیب، کسب و کار خود را منحل می کند، در حالی که مشتریان می توانند وجوه خود را تا ۱۸ دسامبر برداشت کنند:

متأسفانه، ما نتوانستیم سرمایه‌گذارانی را برای ادامه مأموریت خود پیدا کنیم و از مشتریان خود خواسته‌ایم تا حداکثر تا تاریخ ۱۸/۱۲/۲۰۲۲ وجوه خود را برداشت کنند، بنابراین کسب‌وکار می‌تواند خاتمه یافته و منحل شود. مشتریان دسترسی دارند و می‌توانند تمام وجوه را تا تاریخ فوق برداشت کنند.

مدیر اجرایی به مشتریان اطمینان داد که دارایی‌های آنها تحت تأثیر ورشکستگی بانک کریپتویی نوری «ایمن و بی‌تأثیر» است. معامله ارزهای دیجیتال پس از ۳۰ نوامبر امکان پذیر نخواهد بود.

تبلیغات بانک کریپتویی نوری

علیرغم توقف فعالیت های خود، این بانک کریپتویی همچنان طرفدار جدی فناوری بلاکچین و دارایی های دیجیتال است. به گفته والکر-مایر، این نوآوری‌های فناوری فرصت‌های متعددی را در آینده فراهم می‌کنند و «به زندگی مردم ارزش واقعی می‌بخشند

اگرچه ما نتوانستیم به نوشتن داستان خود ادامه دهیم، قدرت فناوری و امکانات بی‌پایان تامین مالی مبتنی بر بلاکچین به اینجا ختم نمی‌شود.

برخی دیگر از شرکت های تحت تأثیر

هنگام صحبت از نهادهای مشکل دار مرتبط با ارزهای دیجیتال در زمستان کریپتو امسال، باید به فروپاشی ترا اشاره کرد. در ماه می، توکن اصلی پروژه یعنی لونا و استیبل کوین الگوریتمی آن، UST، تقریباً به صفر سقوط کردند و ضررهای زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه داشت.

در ماه ژوئن، دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا حکم انحلال صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی تری اروز کپیتال (۳AC) مستقر در سنگاپور را صادر کرد. چند هفته بعد، کارگزاری ارز دیجیتال وویجر دیجیتال معاملات، سپرده‌گذاری و برداشت در پلتفرم خود را به حالت تعلیق درآورد.

استفان ارلیش، مدیرعامل این سازمان در آن زمان اظهار داشت:

این یک تصمیم بسیار دشوار بود، اما ما معتقدیم که با توجه به شرایط فعلی بازار، تصمیم درستی است.

شبکه سلسیوس نیز بخشی از این لیست است. پس از توقف برداشت، مبادله و نقل و انتقال بین حساب‌ها، شرکت برای حفاظت از ورشکستگی فصل ۱۱ به منطقه جنوبی نیویورک درخواست داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx