پیش نویس لایحه کریپتو برای دیفای منتشر شد

دیفای
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 556 نفر

پیش نویس لایحه کریپتو که به طور مخفیانه در گردش است می تواند برای دیفای یک «موهبت» باشد

پیش‌نویس جدید لایحه قانون حمایت از مصرف‌کننده کالاهای دیجیتال (DCCPA) شروع به انتشار آنلاین کرده است. در این پیش نویس قوانینی وضع شده که می‌تواند برای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و کریپتو مثبت باشد.

نسخه پیش نویس قبلی این لایحه با انتقاد شدید نهادهای نمایندگی صنعت به دلیل داشتن تعریف بسیار گسترده برای “پلتفرم کالای دیجیتال” مواجه شد که “می تواند به عنوان ممنوعیت مالی غیرمتمرکز (DeFi) تعبیر شود.

در یک پیش‌نویس ۳۱ صفحه‌ای جدید که توسط گابریل شاپیرو، مشاور عمومی آزمایشگاه‌های دلفی به اشتراک گذاشته شده است، وکیل گفت که پیش‌نویس لایحه را در دسترس عموم قرار داده است زیرا معتقد به «شفافیت و بحث آزاد» است.

شاپیرو در مورد اصلاح بخشی به معنای “تجهیزات تجارت کالاهای دیجیتال” که افرادی را که نرم افزار توسعه یا منتشر می کنند حذف می کند، اظهار داشت که “می تواند برای دیفای و رمزارزها یک موهبت باشد”.

دکتر مارتین هیسبوک، رئیس تحقیقات صرافی رمزارز UpHold در توییتی نوشت که به نظر می‌رسد پیش‌نویس جدید، از مقررات مشابهی در اتحادیه اروپا و بریتانیا پیروی می‌کند و نشان می‌دهد که ایالات متحده «بالاخره در حال انجام اقدامات خود است».

سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) این لایحه را نوشت: «ساختار زمانی انطباق ایجاد می‌کند که از مفهوم سیستم قراردادهای هوشمند که زیرساخت‌های غیرمتمرکز را با اتکای کم یا بدون اتکا به فعالیت‌های انسانی کار می‌کنند، جلوگیری کند»، زیرا مردم را ملزم می‌کند که مطابق با مقررات را اجرا کنند.

مدت‌هاست که درخواست‌هایی برای شفافیت مقرراتی در مورد دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده وجود دارد و برخی از کنگره ایالات متحده برای تصویب قانونی برای تعریف کالاها و دادن صلاحیت به CFTC انتظلر دارند.

DCCPA برای اولین بار در ماه آگوست معرفی شد، قدرت نظارتی کمیسیون تجارت آتی کالا (CFTC) را در صنعت ارزهای دیجیتال گسترش می دهد و تلاش می کند تا رمزارزهای خاصی مانند بیت کوین و اتریوم را به عنوان کالا به جای اوراق بهادار تعریف کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx