ایردراپ وانارچین | آموزش دریافت ایردراپ Vanarchian

ایردراپ وانارچین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 676 نفر

دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین روش‌های متعددی برای کسب درآمد را برای کاربران فراهم کرده‌اند. یکی از راه‌های کسب درآمد از این حوزه، شرکت در ایردراپ‌ها است. ایردراپ روشی تبلیغاتی است که از طریق آن، کابران در ازای تعامل خود با پروژه، مقداری از توکن آن پروژه را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. در این مقاله به آموزش دریافت ایردراپ دیگری می‌پردازیم که شرکت در آن نیازمند پرداخت هزینه‌ای نیست. ایردراپ وانارچین، که از سوی تیم توسعه دهنده آن نیز تایید شده است، می‌تواند فرصت سودآور بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال باشد.

وانارچین چیست؟

وانارچین (VANRY) یک اکوسیستم بلاکچین است که بر سرگرمی و بازی متمرکز شده است. این اکوسیستم ابزارها و ماژول‌های مختلفی را در اختیار توسعه دهندگان وب۳ و شرکت های فعال در صنعت سرگرمی قرار می دهد. توکن بومی این شبکه، رمزارز VANRY است که درحال حاضر عرضه شده و بخشی از آن در گردش است.

آموزش شرکت در ایردراپ وانارچین

وانارچین نیز مانند بسیاری دیگر از پلتفرم‌های تازه تاسیس، برای تبلیغات و ایردراپ خود، پلتفرم Galxe را انتخاب کرده است. از طریق این لینک می‌توانید وارد کمپین وانارچین در سایت گلکس شوید. در این صفحه کل تسک‌های وانارچین را مشاهده می‌کنید که البته تعدادی از آن‌ها در زمان نگارش این مقاله در دسترس نیستند. با این حال، دو تسک جدید پروژه که مربوط به شبکه تستی وانار هستند همچنان در دسترس‌اند.

پس از ورود به گلکس، از قسمت Log in وارد سایت شوید. برای این کار می‌توانید از حساب توییتر یا کیف پول متامسک خود استفاده کنید. اگر حساب توییتر و یا کیف پول متامسک ندارید، ابتدا باید اقدام به ایجاد آن‌ها کنید چراکه در گام‌های بعدی مورد نیاز خواهند بود.

پس از ورود به سایت، از طریق این لینک وارد تسک اول شوید. در صفحه گلکس نیز تمام تسک‌ها با توضیحی مختصر قابل مشاهده هستند.

پس از ورود به تسک اول، با صفحه مشابه تصویر بالا مواجه می‌شوید. ابتدا روی گزینه Add Vanguard Testnet و سپس روی گزینه Approve در پنجره باز شده کیف پول متامسک کلیک کنید تا این شبکه تستی به کیف پول شما اضافه شود. در گام بعدی، آدرس تستی خود در شبکه افزوده شده را کپی کنید و آن را در قسمت مربوط به وارد کردن آدرس کیف پول جایگذاری کنید. سپس تیک i’m not a robot را پر کنید. حال کلید دریافت توکن‌های تستی برای شما فعال می‌شود که با کلیک بر روی آن ۵ توکن تستی VANRY دریافت می‌کنید. پس از انجام هرتسک، به صفحه گلکس بازگردید و برروی گزینه بررسی روبه روی هر تسک کلیک کنید تا به شکل یک تیک سبزرنگ دربیاید. (مطابق تصویر زیر)

تسک مشخص شده بعدی بازدید از سایت صرافی غیرمتمرکز وانار و تبدیل توکن‌های تستی دریافت شده در تسک قبلی است. برای تکمیل این تسک ابتدا با استفاده از این لینک وارد AURISWAP شوید. از قسمت گوشه بالا، سمت راست، کیف پول خود را به این dApp متصل کنید.

مطابق تصویر بالا، از قسمت Select a currency یک توکن برای تبدیل خود انتخاب کنید. ممکن است برای برخی از توکن‌ها تبدیل در دسترس نباشد، بنابراین میان لیست به دنبال توکنی بگردید که گزینه Swap را برای شما فعال کند. سپس بر روی گزینه Swap کلیک کنید.

در پنجره باز شده، جزئیات تراکنش را مشاهده خواهید کرد. بر روی گزینه Accept کلیک کنید. حال گزینه Confirm Swap برای شما فعال می‌شود روی آن کلیک کنید و در کیف پول خود تراکنش را تایید کنید تا تبدیل شما تکمیل شود. پس از آن به سایت گلکس بازگردید و گزینه چک تسک را بزنید تا امتیاز مربوط به تسک برای شما اعمال شود.

پس از تکمیل هرقسمت از تسک‌ها، مانند تصویر فوق، گزینه Claim Points برای شما فعال می‌شود. روی آن کلیک کنید تا این امتیازات که برای دریافت ایردراپ وانارچین محاسبه می‌شوند را دریافت کنید. سایر تسک‌های موجود برای وانارچین شامل فالو کردن حساب توییتر پروژه‌های برجسته اکوسیستم است که می‌توانید با تکمیل آن‌ها امتیازات بیشتری کسب کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx