ویزا و مسترکارت از ارزهای دیجیتال فاصله می‌گیرند

ویزا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 295 نفر

به گزارش رویترز، ویزا و مسترکارت به دنبال ضربه‌هایی که به صنعت کریپتو وارد شده است، تصمیم گرفته‌اند برنامه‌های خود برای ایجاد مشارکت‌های جدید با شرکت‌های کریپتویی را متوقف کنند.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دو شرکت بزرگ رمزارز FTX و BlockFi اعلام ورشکستگی کردند و موجی از شوک را به سراسر صنعت وارد کرد. در نتیجه این تحولات، غول‌های پرداخت عرضه محصولات و خدمات خاص مرتبط با ارزهای دیجیتال را تا بهبود شرایط بازار و محیط‌های نظارتی به تعویق انداخته‌اند. شرکت‌های کارت‌های اعتباری قبلاً ارزهای دیجیتال را به‌عنوان نوع آوری بزرگ بعدی در امور مالی می‌دانستند و شراکت‌های متعددی با شرکت‌های ارز دیجیتال ایجاد کرده بودند.

ویزا اخیراً همکاری خود با FTX را گسترش داده بود و مدت کوتاهی پس از آن روابط خود با این شرکت را قطع می‌کند. در همین حال، مسترکارت با راه اندازی اولین کارت پرداخت با پشتوانه ارز دیجیتال در جهان با همکاری وام دهنده کریپتو، نکسو (Nexo)، به یک پیشگام در این حوزه تبدیل شد.

با این حال، چشم انداز نظارتی ایالات متحده همچنان یک دریای متلاطم و پر از جزر و مد غیرقابل پیش بینی است. ویزا و مسترکارت که زمانی مشتاق سوار شدن بر موج کریپتو بودند، اکنون خود را در حال حرکت در آب های متلاطم می بینند. نوسانات این صنعت برای آنها چاره‌ای جز بالا بردن لنگر و حرکت به سمت بندر امنی برای ارزیابی مجدد استراتژی های خود باقی نگذاشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx