۹۷ درصد از مشتریان وویجر با خرید این شرکت توسط بایننس US موافق هستند

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 347 نفر

۹۷ درصد از مشتریان شرکت ورشکسته وویجر دیجیتال با اقدام بایننس ایالات متحده برای به دست آوردن دارایی‌های متعلق به این وام دهنده کریپتو موافق هستند. پرونده دادگاه ۲۸ فوریه نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق دارندگان حساب در وویجر دیجیتال موافق خرید این شرکت ورشکسته توسط بازوی صرافی ارز دیجیتال بایننس مستقر در ایالات متحده هستند.

شرکت مدیریت ورشکستگی Stretto رأی گیری از مشتریان وویجر را انجام داد که در آن ۶۱۳۰۰ کاربر دارنده حساب با ادعایی علیه وویجر شرکت کردند. از مجموع این تعداد، ۵۹۱۸۳ نفر به طرح بازسازی بایننس ایالات متحده رای مثبت دادند و تنها ۳ درصد یا ۲۱۱۷ رأی دهنده آن را رد کردند. رأی دهندگان به چهار دسته تقسیم شدند که شامل ادعاهای صاحب حساب و سه دسته از آنهایی که «ادعاهای عمومی ناامن» داشتند، می‌شد. گروه های اخیر نیز به این پیشنهاد رای مثبت دادند.

در ماه دسامبر، بایننس ایالات متحده توافق نامه‌ای را برای خرید دارایی‌های وویجر به مبلغ ۱.۰۲ میلیارد دلار فاش کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی در آن زمان، پیشنهاد بایننس ایالات متحده «با هدف برگرداندن ارزهای دیجیتال به مشتریان، مطابق با پرداخت‌های مورد تأیید دادگاه و قابلیت‌های پلتفرم است». با این حال، مخالفت‌ها و مخالفت‌های متعددی نسبت به این پیشنهاد توسط بخش آمریکایی بزرگ‌ترین صرافی رمزنگاری جهان وجود دارد.

بر اساس یک پرونده در دادگاه ۲۴ فوریه، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس و وزارت بانکداری به معامله پیشنهادی اعتراض کردند. این سازمان مدعی شد که طرح تجدید ساختار حاوی تعدادی اطلاعات “ناکافی” است. برخی از این موارد شامل اطلاع ندادن به طلبکاران بدون وثیقه مبنی بر اینکه آنها ممکن است فقط ۲۴ تا ۲۶ درصد بازیابی را دریافت کنند؛ به جای ۵۱ درصدی که تحت ورشکستگی فصل ۷ دریافت خواهند کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نیز به این اقدام اعتراض کرد. یک پرونده قضایی در ۲۲ فوریه ادعا کرد که خرید دارایی‌های وویجر توسط بایننس ایالات متحده می‌تواند قانون اوراق بهادار را نقض کند. در همان روز، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) تحقیقاتی را در مورد وویجر دیجیتال به دلیل “بازاریابی فریبنده و ناعادلانه ارزهای دیجیتال برای مردم” آغاز کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx