اتریوم یک قدم دیگر به شانگهای نزدیک شد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

توسعه دهندگان اتریوم با موفقیت ارتقای شانگهای-کاپلا را در شبکه آزمایشی (سپولیا) Sepolia راه اندازی کردند و قدم دیگری به سوی انتشار شبکه اصلی آن در ماه آینده نزدیک شدند. در حدود ساعت ۴:۰۴ صبح UTC، توسعه دهندگان هسته اتریوم ارتقا را در دوره ۵۶۸۳۲ آغاز کردند، که تقریباً ۱۳ دقیقه طول کشید تا نهایی شود. شبکه آزمایشی سپولیا یکی از سه شبکه آزمایشی است که ارتقاء شانگهای-کاپلا، که شاپلا (Shapella) نیز نامیده می‌شود، در آن در حال آزمایش است. استقرار آن به عنوان نقطه عطفی برای راه اندازی کامل این ارتقا در شبکه اصلی در ماه مارس تلقی می شود.

با راه‌اندازی امروز، توسعه‌دهندگان با موفقیت ویژگی اصلی ارتقاء شاپلا (که EIP 4895 نام دارد) را در سپولیا تکرار کردند. هدف این پیشنهاد فعال کردن برداشت‌ اترهای استیک شده در شبکه است. در طول انتقال شبکه اتریوم به اجماع اثبات سهام در سپتامبر ۲۰۲۲، که به عنوان The Merge یا ادغام نیز شناخته می‌شود، برداشت‌های اتریوم‌های استیک شده فعال نشد. اما اکنون، این موضوع قرار است تغییر کند.

توسعه‌دهندگان سه پیشرفت اضافی را با هدف بهینه‌سازی هزینه‌های گاز برای فعالیت‌های خاص، علاوه بر امکان برداشت اتریوم ها را از طریق ارتقاء Shapella نهایی کرده‌اند. مراحل متعددی از آزمایش عمومی برای شاپلا توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده است، و شبکه آزمایشی سپولیا دومین شبکه آزمایشی عمومی است که این ارتقا را پس از شبیه سازی قبلی در شبکه آزمایشی ژجیانگ در این ماه اجرا می کند.

گام بعدی برای توسعه دهندگان، استقرار شاپلا در شبکه آزمایشی Goerli در اوایل ماه مارس خواهد بود، که به عنوان آخرین تمرین قبل از راه اندازی شبکه اصلی عمل خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx