وایر اکس و ویزا برای راه اندازی کارت‌های اعتباری کریپتو همکاری می‌کنند

وایر اکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 412 نفر

وایر اکس (Wirex)، یک پلت فرم پیشرو در پرداخت ارزهای دیجیتال، یک همکاری استراتژیک بلندمدت با ویزا، غول سیستم پرداخت جهانی، برای گسترش ردپای خود در بریتانیا و منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) را اعلام کرده است. این شرکت پرداخت کریپتو در بیانیه‌ای مطبوعاتی در ۱۳ فوریه گفت که تحت این مشارکت، وایر اکس مستقیماً کارت‌های نقدی و پیش‌پرداخت دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین (BTC) با قابلیت رمزنگاری را برای بیش از ۴۰ کشور صادر می‌کند.

این مشارکت از همکاری بیشتر در بازارهای مهمی مانند اروپا، ایالات متحده آمریکا و APAC بین دو کشور حمایت خواهد کرد.

گسترش خدمات پرداخت کریپتو توسط وایر اکس

این توسعه نقطه عطف دیگری برای وایراکس است، که بیش از پنج میلیون مشتری در سراسر جهان دارد؛ با بریتانیا به عنوان بزرگترین پایگاه مشتری و رشد سریع در اقیانوسیه. انتظار می‌رود این مشارکت افراد بیشتری را برای دسترسی به مزایای کریپتو توانمند کند.
همچنین، سواتوسلاو گارال، مدیر عامل منطقه اقیانوسیه وایر اکس، اشاره کرد که ایمنی، امنیت و نوآوری ویزا به شرکت کمک می کند تا به توسعه یک برنامه و کارت نسل بعدی ادامه دهد. شایان ذکر است که اگرچه پایگاه اصلی مشتریان وایر اکس در بریتانیا است، اما این شرکت قبل از پایان مهلت ثبت نام کامل، از زیر نظر اداره رفتار مالی منطقه (FCA) خارج شد. این بدان معنی است که اکنون از طریق یک شرکت تابعه دارای مجوز در کرواسی به مشتریان مستقر در بریتانیا خدمات می دهد. در واقع، Wirex مدت‌هاست که برنامه‌های توسعه جهانی خود را روشن کرده است، جنبه‌ای که با جریان سرمایه قابل توجهی از حامیان مختلف پشتیبانی می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx