برداشت از بایننس و بازخریدهای BUSD به شدت افزایش یافت

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

جریان خروجی خالص از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۸۸ میلیون دلار رسید. با این حال، بایننس به کوین تلگراف گفته است که “وجوه امن هستند.”

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش برداشت‌ها بوده است زیرا به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران از اخبار اخیر در مورد اقدامات نظارتی علیه پکسوس (Paxos) و استیبل کوین بایننس (BUSD) ترسیده‌اند. در همان زمان، توکن BUSD بازخریدهای قابل توجهی را به ثبت رسانده است، با توجه به داده‌های پکشیلد ، ۳۴۲ میلیون BUSD در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است.

بایننس

در ۱۲ فوریه، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نسبت به اقدامات اجرایی احتمالی علیه پکسوس اطلاع داده است. این استیبل کوین یک اوراق بهادار ثبت نشده است، ادعایی که پکسوس آن را رد می کند.

داده‌های گردآوری‌شده از پلتفرم هوشمند بلاک‌چین نانسن نشان می‌دهد که بایننس، در ۲۴ ساعت اخیر، خروجی خالص توکن‌های چند زنجیره‌ای برابر ۷۸۸.۵ میلیون دلاری را ثبت کرده است که ناشی از خروجی‌های ۲.۷ میلیارد دلاری است که بیش از ورودی‌های حدود ۱.۹۷ میلیارد دلاری بوده است. بر اساس داده های دون آنالیتیکس ، این بزرگترین خروجی خالص ۲۴ ساعته از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲ است، زمانی که ممیزی های اثبات ذخیره آن از وب سایت حسابرس مازارس (Mazars) حذف شد.

پس از اقدام SEC و گزارشی از سیرکل (صادر کننده USD Coin)، وزارت خدمات مالی نیویورک (NYDFS) در ۱۳ فوریه به پکسوس دستور داد تا صدور BUSD را متوقف کند. به ظاهر خروجی‌ها و سوزاندن توکن‌ها واکنشی به این رویدادها هستند و کاربران ارزهای دیجیتال به دلیل ترس از اقدامات نظارتی بیشتر، استیبل کوین‌های خود را نقد می‌کنند.

ذخایر بایننس بیشترین مقدار BUSD را در خود جای داده است که دارای ۱۴.۴ میلیارد دلار استیبل کوین یا حدود ۹۰ درصد از ۱۶.۱ میلیارد دلار ارزش بازار فعلی است. این صرافی کریپتو حدود ۶۰ میلیارد دلار ذخایر ارزی دارد که ۲۲ درصد آن را BUSD تشکیل می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx