درخواست ابطال گذرنامه دو کوان

درخواست ابطال گذرنامه دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 612 نفر

دادستان‌های کره جنوبی تلاش‌های خود را برای دستگیری دو کوان، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل Terraform تشدید کرده‌اند و وزارت امور خارجه آماده است تا برای باطل کردن پاسپورت او وارد عمل شود. Munhwa Ilbo گزارش داد که دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول از وزارت امور خارجه خواسته است تا پاسپورت پنج شهروند کره جنوبی از جمله کوان و یک “افسر مالی” به نام “هان” را باطل کند. این وزارتخانه تایید کرده است که این درخواست را دریافت کرده است.

طبق قوانین بین‌المللی، افرادی که پاسپورت‌هایشان باطل شده است باید فوراً به کشور مبدا اخراج شوند. پروسه ابطال معمولاً یک ماه طول می کشد، اما این رسانه گزارش داد که “انتظار می رود دادستانی به کوان و دیگران فشار بیاورد” تا گذرنامه های خود را داوطلبانه به سفارت کره جنوبی در سنگاپور بازگردانند. در همین حال، جزئیات بیشتری در مورد حکم دستگیری دادستان های کره جنوبی که روز گذشته برای دو کوان صادر شد، به دست آمد. ظاهراً مدیر عامل در ابتدا از ملاقات با دادستان هایی که به سنگاپور سفر کرده بودند خودداری کرده است.

دو کوان اکنون در سنگاپور زندگی می کند، جایی که ترافرم را در سال ۲۰۱۸ تأسیس کرد. دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول چندین ماه است که از او و سایر افراد مرتبط با ترافرم به دلیل کلاهبرداری مشکوک تحقیق می کند. اما به نظر می رسد که تحقیقات در هفته های اخیر داغ شده است و دادستان ها به سنگاپور رفته اند تا با دو کوان و دیگر مدیران ترافرم  صحبت کنند. KBS گزارش داد که وقتی دو کوان در جلسه ای با دادستان ها “از درخواست برای شرکت پیروی نکرد”، آنها با صدور حکم پاسخ دادند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx