بایننس و گوگل کلود همکاری خواهند کرد

بایننس و گوگل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

همکاری بایننس با گوگل کلود

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که در ۱۴ سپتامبر منتشر شد، بایننس چین و گوگل کلود برای توسعه وب ۳ و استارت آپ های بلاکچینی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

طی این همکاری زنجیره بایننس چین بخشی از پروژه های بلاکچینی خود را روی برنامه ابری گوگل که مختص استارتاپ ها است (Google for Startups) را راه اندازی خواهد کرد.

این برنامه اعتبار دو ساله را برای سرویس رایانش ابری گوگل فراهم می کند. علاوه بر پوشش هزینه‌های دسترسی، گوگل کلود به پروژه‌های بایننس چین راهنمایی و پشتیبانی فنی پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، با استفاده از  گوگل کلود، پروژه ها می توانند به تجزیه و تحلیل داده ها و خدمات رمزگذاری بر اساس تقاضا دسترسی داشته باشند.

در اطلاعیه امروز آمده است که پروژه‌های بایننس چین اکنون می‌توانند بر روی زیرساخت ابری باز، مقیاس‌پذیر، سازگار، ایمن و پایدار گوگل کلود ایجاد شوند. گوگل کلود قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ مراکز داده خود را کاملاً به انرژی بدون کربن متکی کند.

گوگل قبلا با سایر پروژه های بلاکچینی از جمله Hedera، آنتولوژی، تتا نتورک، ایاس، پالیگان، Dapper Labs و Bakkt همکاری داشته است. در بسیاری از موارد، گوگل کلود به عنوان یک تولید کننده بلوک عمل می کرد، در حالی که پروژه بلاکچینی بایننس به گوگل کلود به عنوان ارائه دهنده خدمات ابری خود متکی است.

به نظر می رسد که گوگل به بایننس چین مثل پروژه های بالا به طور مستقیم خدمات نمی دهد. با این حال، اگر بتواند طیف گسترده‌ای از پروژه‌های بلاکچینی را به گوگل کلود بیاورد، این همکاری می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

بایننس چین یک بلاکچین است که ترکیبی از دو زنجیره قبلی بایننس است که در ماه فوریه ادغام شدند. این پروژه از پروژه‌های محبوب مختلف، از جمله صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ و پلتفرم اشتراک نقدینگی Ankr پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر از حدود ۱۳۰۰ برنامه بلاکچینی از جمله پروژه های  دیفای، بازی، متاورس و NFT پشتیبانی می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx