پیشنهاد FTX برای جبران ضرر وویجر(Voyager)

پیشنهاد FTX برای جبران ضرر وویجر(Voyager)
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5962 نفر

وکلای وویجر (Voyager) پیشنهاد FTX را “کم ارزش” می نامند

در اسناد دادگاهی که اواخر روز یکشنبه ارائه شد، وکلای وویجر گفتند که پیشنهاد صرافی FTX و شرکت بازرگانی Alameda Research فقط به نفع خودشان است. سم بنکمن، که مالک اکثریت سهام FTX و Alamada است; یک طرح سازماندهی مجدد برای Voyager ارائه کرد و این باعث واکنش شد. این طرح، که نیاز به تایید دادگاه دارد; از آلامادا می‌خواهد تمام دارایی‌ها و وام‌های دیجیتال وویجر (بجز موارد مربوط به ۳AC) را بخرد. در ازای آن  FTX به مشتریان وویجر امکان می‌دهد تا با ایجاد حساب‌ مطالبات خود را دریافت کنند.

علاوه بر این، وکلای وویجر گفتند که این شرکت پذیرای هرگونه “پیشنهاد جدی” برای خرید است. اما از پیشنهاد سم بنکمن انتقاد کردند و گفتند که:

“این پیشنهاد به منظور تبلیغات برای خودش طراحی شده است تا رفع مشکل مشتریان وویجر”

وویجر ورشکسته با هر قیمتی راضی نمی شود

AlamedaFTX اساساً راه حلی را پیشنهاد می کند که در آن FTX نقش تامین کننده نقدینگی را ایفا می کند. وکلا اضافه کردند که تعیین «ارزش منصفانه» دارایی‌ها و وام‌های وویجر منوط به مذاکره با AlamedaFTX است.

این انتقاد پیشنهاد بنکمن برای دارایی‌های Voyager را زیر سوال می‌برد. یکی از راه‌حل‌های نجات بی‌شماری که امپراتوری رمزارز این میلیاردر برای کسب‌وکارهایی که از سقوط دارایی‌های دیجیتال آسیب دیده‌اند، ارائه کرده است. این درخواست پس از آن مطرح شد که وویجر، وام‌دهنده دارایی‌های دیجیتالی که نرخ‌های بالایی را برای سپرده‌گذاری در پلتفرم خود به کاربران ارائه می‌کرد، اجازه برداشت را متوقف کرد و اوایل ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد.

در اسناد دادگاه، وویجر ادعا کرد که ۱.۱ میلیارد دلار بدهی و تعهد دارد. این تعهدات شامل تعهدات ناشی از نابودی توکن های دیجیتالی terra و luna نیز می شود. Voyager در تاریخ ۱ ژوئیه تمامی عملیات ترید و برداشت از پلتفرم خود را به حالت تعلیق درآورد زیرا برآورده کردن تقاضای برداشت مشتریان برایش دشوارتر شده بود.

وکلای وویجر قبلاً به دادگاه ورشکستگی فدرال در نیویورک اطلاع داده بودند که قصد دارند یک سازماندهی مجدد و یک روند جبران ضرر را پیشنهاد کنند. Voyager در روز جمعه گزارش داد که حدود ۴۰ خریدار بالقوه برای شروع فرآیند بررسی دقیق آماده اند. طبق بیانیه روز یکشنبه وویجر، بنکمن با علنی کردن پیشنهاد خود، وظایف خود را در قبال بدهکاران و دادگاه نقض کرده است. وویجر افزود که:

«همه حقوق و راه‌حل‌های جبران خسارت آلامدا [و] FTX برای براندازی واضح و عمدی فرآیند رسیدگی به ورشکستگی است»

پاسخ سم بنکمن فراید

بنکمن فراید در توییتر خود، تاخیر وویجر در بازگرداندن سرمایه مشتریان را زیر سوال برد. او اشاره کرد که تحت رویه ورشکستگی معمولی، دارایی های مشتریان وویجر برای مدت طولانی توقیف می شود. او انگیزه وکلای ورشکستگی Voyager را نیز زیر سوال برد و گفت آنها با دستمزد های کلان خود باعث تمام شدن دارایی میشوند که در واقع مطلق به مشتریان است.

«مشاوران و وکلا احتمالاً می‌خواهند که فرآیند ورشکستگی تا حد امکان طولانی شود تا دستمزد آنها به حداکثر برسد. پیشنهاد ما به مردم این امکان را می‌دهد که سریعاً دارایی‌ها خود را مطالبه کنند. پیشنهاد ما ۱۰۰ درصد از دارایی‌های باقی‌مانده وویجر را به مشتریان پس می‌دهد. از جمله ادعاهای مربوط به هر چیزی که در آینده بازیابی می‌شود.»

وویجر قبلاً یک طرح بازسازی ارائه کرده بود که بر اساس آن کاربران ضرر دیده پلتفرم، ترکیبی از رمزارز های خود، هر پولی که از ۳AC بازیابی شود، سهام عادی در کسب و کار تازه سازماندهی شده و توکن های خود ویجر، VGX را دریافت خواهند کرد. برخی از مشتریان به این رویکرد اعتراض کرده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx