رقابت قانون گذاران برای پیش نویس لایحه استیبل کوین

رقابت قانون گذاران برای استیبل کوین ها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 356 نفر

قانون گذاران مجلس نمایندگان ایالات متحده می توانند پیش نویس لایحه استیبل کوین را در اوایل این هفته ارائه کنند، این آخرین تلاش برای حفظ مقررات قبل از تعطیلات آگوست است

به گفته چهار نفر از آشنایان با این طرح، قانون گذاران در حال کار بر روی یک پیش نویس بحث از قانون هستند. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که قرارداد تنظیم استیبل کوین بین رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، مکسین واترز، دی-کالیفرنیا، و نماینده جمهوری‌خواه پاتریک مک‌هنری، نماینده جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا متوقف شده است.

این لایحه برای بسیاری در دی سی در هفته گذشته غافلگیرکننده بود، اگرچه گفته می شد که واترز و دموکرات های کمیته در حال کار بر روی یک بسته رمزنگاری گسترده تر هستند.

قانونگذاران مجلس نمایندگان در ابتدا برنامه ریزی کرده بودند که لایحه کامل مقررات استیبل کوین را در این هفته منتشر کنند، اما به نظر می رسد مذاکرات متوقف شده است. ظاهراً آنهایی که درگیر بودند استانداردهای ذخایر قابل قبول را برای حمایت از استیبل کوین‌های فیات تثبیت کرده بودند. منابع آشنا با این مذاکرات خاطرنشان کردند که این یک معامله با واسطه خزانه داری بود که به غیربانک ها اجازه می داد استیبل کوین منتشر کنند – که برخلاف فشار قبلی آن برای محدود کردن صدور به موسسات مالی بیمه شده FDIC است.

این حرکت مترقیان کمیته را ناراضی کرد. در همین حال، چندین جمهوری‌خواه از حذف تیم مک‌هنری از مذاکرات و همچنین نگرانی‌های گسترده‌تر در مورد پیشدستی فدرال از مقامات نظارتی ایالتی ناراضی بودند.

یک منبع گفت اگر پیش‌نویسی در روزهای آینده منتشر نشود، کسانی که درگیر هستند می‌ترسند تا زمانی که قانون‌گذاران در ماه سپتامبر به کاپیتول بازگردند، تلاش‌های مربوط به تنظیم استیبل کوین سرعت خود را از دست بدهد. قانونگذاران تا بعدازظهر دوشنبه روی متن نهایی پیش نویس بحث به نتیجه نرسیده بودند.

نمایندگان واترز و مک‌هنری به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخی ندادند

تعطیلات پایان تابستان، زمانی که قانون‌گذاران به مناطق خود بازمی‌گردند و اغلب پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای به مبارزات انتخاباتی می‌پردازند، از اول اوت آغاز می‌شود و تا روز کارگر ادامه دارد. زمانی که مجلس در پاییز امسال بازگردد، قانونگذاران همچنان در رقابت با زمان برای تصویب قوانین قبل از انتخابات نوامبر خواهند بود.

اگر فشار استیبل کوین ناموفق باشد، این تنها لایحه مربوط به کریپتو نخواهد بود که امسال در کنگره متوقف می شود. سناتورهای کریستن گیلیبراند از ایالت نیویورک و سینتیا لومیس از ایالت ویو هفته گذشته اذعان کردند که بعید است لایحه تنظیم مقررات رمزنگاری گسترده آنها پیش از انتخابات میان دوره ای رای بیاورد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx