حراجی وویجر هفته آینده انجام می‌شود

حراجی وویجر هفته آینده انجام می‌شود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 407 نفر

دو ماه پس از اعلام ورشکستگی، وویجر دیجیتال از دارایی های باقی مانده خود در حراجی که برای هفته آینده برنامه ریزی شده است، جدا می شود. یک سند دادگاه ارائه شده در روز سه شنبه نشان می دهد که حراج در تاریخ ۱۳ سپتامبر ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در دفتر نیویورک Moelis & Company بانکدارِ وویجر برگزار می شود. نتایج در جلسه دادگاه در ۲۹ سپتامبر ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی اعلام خواهد شد.

برگزاری یک مزایده به این معنی است که وویجر بیش از یک پیشنهاد قابل توجه برای دارایی های خود دریافت کرده است. نهایی کردن بهترین پیشنهاد دهنده اولین قدم برای مشتریان برای بازیابی وجوه قفل شده در پلت فرم این کارگزاری خواهد بود.

در مزایده های ورشکستگی، بدهکار ممکن است تصمیم بگیرد که بدهی خود را با اجازه دادن به طرف های خارجی برای مناقصه در مورد دارایی خود، تسویه کند. طرف های خارجی این را فرصتی برای خرید دارایی های پرهزینه با قیمت ارزان تر می دانند. پس از حراج، عواید به طور کلی به طلبکاران داده می شود. وکلای وویجر قبلاً گفته‌اند که ۸۸ طرف ذینفع با این شرکت تماس گرفته‌اند، اما ممکن است پس از تمدید مهلت پیشنهادات از ۲۶ اگوست تا ۶ سپتامبر بیشتر شده باشد. در آن زمان، این شرکت در حال گفتگوهای فعال با ۲۲ طرف بود.

وام دهنده فاش نکرده است که کدام طرف ها علاقه نشان داده اند، اما سم بنکمن فراید پیشنهاد مشترکی را از طریق شرکت آلامدا و FTX در اواخر جولای ارائه کرد. وویجر به سرعت آن پیشنهاد را رد کرد. بایننس یکی دیگر از بازیگران اصلی این صنعت است که علاقه مند به خرید دارایی های مضطرب ووجر بود، در حالی که کوین بیس یک پیشنهاد را بررسی کرد اما طبق گرازش کوین دسک از آن خارج شد.

ماه گذشته، وویجر مجوز دادگاه را برای بازگرداندن ۲۷۰ میلیون دلار به مشتریان دریافت کرد. ۱.۳ میلیارد دلار دیگر از دارایی های دیجیتال در پلتفرم این شرکت در طی مراحل ورشکستگی بین طلبکاران توزیع خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx