سلسیوس در مشکلات تازه

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

طبق یک سند دادگاه از دپارتمان مقررات مالی ورمونت، وام دهنده ورشکسته ارزهای دیجیتال Celsius Network “ادعاهای نادرست و گمراه کننده” در مورد “سلامت مالی و مطابقت با قوانین اوراق بهادار”را ارائه کرد.

سلسیوس مانند یک طرح پانزی اجرا شد

وزارت مقررات مالی ورمونت در سندی که از درخواست وزارت دادگستری برای تعیین یک بازرس در پرونده ورشکستگی سلسیوس حمایت می‌کند، او گفت که این شرکت ممکن است با استفاده از سیستمی شبیه به پونزی بازدهی پرداخت کرده باشد.

دارندگان سهام سلسیوس سری B در همان زمان اعتراض محدودی به این طرح ارائه کردند و اظهار داشتند که در مورد تعیین یا عدم تعیین بازپرس موضعی ندارند و در عوض خواهان کاهش دامنه طرح و تعدیل بودجه شدند. برای جلوگیری از هدر دادن پول

بر اساس آخرین بیانیه، بر اساس بررسی اولیه سوابق مالی، سلسیوس در هفت ماهه اول سال ۲۰۲۱ “زیان گسترده” و در ماه های ژوئن و جولای “دو رویداد نامطلوب با اهمیت” را ثبت کرده است. به‌علاوه، اگرچه طبق مقررات اوراق بهادار ایالتی و فدرال، این شرکت ملزم به افشای صورت‌های مالی خود بود، اما ضررهای خود را از سرمایه‌گذاران خودداری کرده بود.

علاوه بر این، در دادخواست ادعا شده بود که سلسیوس ممکن است قیمت کوین CEL خود را دستکاری کرده باشد. این اقدام ممکن است به طور “مصنوعی” دارایی های CEL ترازنامه شرکت را افزایش داده باشد

در ادامه گفت:

این نشان‌دهنده سطح بالایی از سوء مدیریت مالی است و همچنین نشان می‌دهد که حداقل در برخی از مقاطع زمانی، سود سرمایه‌گذاران موجود احتمالاً با دارایی‌های سرمایه‌گذاران جدید پرداخت می‌شود.»شرکت “مردم را فریب داد”

در یک اقدام مرتبط، هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (SSB) ادعا کرد که سلسیوس به درخواست‌های اطلاعات و مستندات پاسخ‌های ناقص و دیرهنگام ارائه کرده است و « بدهکاران در مورد وضعیت مالی آنها در پرونده ورشکستگی در بهترین حالت متناقض بوده است. ”

پرونده تگزاس با ادعاهای ورمونت موافقت کرد و به موارد متعددی اشاره کرد که فکر می کرد درجه سانتی گراد مردم را فریب داده است. در میان نمونه‌های دیگر، به پست وبلاگی از ۷ ژوئن اشاره کرد که در آن سلسیوس به مصرف‌کنندگان اطلاع داد که علی‌رغم اینکه تنها پنج روز تا توقف برداشت‌ها فاصله دارد، مشکلی برای پردازش درخواست‌های آنها ندارد.

علاوه بر این، در دادخواست ورمونت ادعا شده است که ماشینسکی علناً سرمایه‌گذاران را در تعاملات نظارتی خود با این ادعا که نگرانی‌های تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار دولتی را در دسامبر برطرف کرده است، گمراه کرده است.

ورمونت در پرونده خود ادعا می کند که ادعاهایی مبنی بر دستکاری درجه سانتیگراد در قیمت توکن بومی خود درست بوده است. بین ۲ می و ۱ جولای، زمانی که شرکت اجازه برداشت را متوقف کرد، سلسیوس دارایی CEL خود را با بیش از ۴۰ میلیون توکن افزایش داد که بیش از نیمی از رشد پس از تعلیق پلتفرم رخ داد. رگولاتور ادعا می کند که سلسیوس نیز در مقطعی از سال ۲۰۲۱ درگیر این فعالیت بوده است. بدهی ها “حداقل” از فوریه ۲۰۱۹ بدون موقعیت CEL از دارایی ها پیشی گرفته اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx