وزیراکس استیبل کوین ها را حذف میکند

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 373 نفر

در ۱۹ سپتامبر، وزیراکس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال هند، خروج استیبل‌ کوین‌ های USDC، USDP ،Paxos وTUSD را به تبعیت از بایننس از فهرست حذف کرد که از ۲۶ سپتامبر اجرایی شد.

طبق این بیانیه، سپرده‌های USDC، USDP و TUSD قبلاً به حالت تعلیق درآمده‌اند. علاوه بر این، کاربران باید وجوه خود را تا ۵ اکتبر برداشت کنند، یا به طور خودکار به BUSD تبدیل می شوند( درست مانند بایننس)

“تبدیل خودکار در تاریخ ۰۵ اکتبر یا قبل از آن انجام می شود. پس از تکمیل تبدیل خودکار، کاربران می توانند USDC، USDP، یا TUSD را به نسبت ۱:۱ از موجودی BUSD خود برداشت کنند.”

 تتر همچنان پشتیبانی خواهد شد.

هدف وزیراکس “افزایش نقدینگی و کارایی سرمایه” است
طبق گفته وزیراکس، حذف USDC، USDP و TUSD به دنبال افزایش نقدینگی و کارایی سرمایه برای کاربران است، ادعایی که بایننس اخیراً زمانی که همان استیبل کوین ها را از فهرست حذف کرد، یکسان است.

مانند بایننس، وزیر ایکس بیانیه خود را با نشان دادن اینکه می‌تواند شامل سایر استیبل کوین‌ های قابل توجه باشد، پایان داد. با این حال، صرافی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.

رابطه بین بایننس و وزیراکس نیرنگ امیز است. در سایت رسمی خود، وزیراکس ادعا می کند که به گروه بایننس وابسته است، بنابراین این تصمیم می تواند در راستای منافع بایننس باشد تا BUSD را به یکی از مهم ترین استیبل کوین های اکوسیستم تبدیل کند و ارزش بازار آن را افزایش دهد که در حال حاضر حدود ۲۰.۵۲ میلیارد دلار است.

با این حال، همانطور که CryptoPotato اخیرا گزارش کرده است، چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس اخیراً در توییتر گفت که صرافی او به دلیل مشکلات پرداخت، وزیراکس را خریداری نکرده است، بنابراین تصمیم حذف (حداقل در تئوری) نباید ربطی به شرکت او داشته باشد حتی اگر بایننس خدمات کیف پول را به WazirX و همچنین راه حل های تراکنش خارج از زنجیره ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند در هزینه های شبکه صرفه جویی کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx