نیر پروتکل یک صندوق سرمایه گذاری ۱۰۰میلیون دلاری راه اندازی کرد

نیر پروتکل یک صندوق سرمایه گذاری 100میلیون دلاری راه اندازی کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 484 نفر

بنیاد نیر NEAR از ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر و آزمایشگاه خطرپذیر ۱۰۰ میلیون دلاری، با همکاری Caerus Ventures خبر داده است. این صندوق بر شرکت‌های وب ۳ و تولید محتوا تمرکز خواهد کرد و برای سرمایه‌گذاری‌های اولیه تا سری A استفاده خواهد شد. این صندوق که بسته اولیه آن ۵۰ میلیون دلار است، برای سرمایه گذاری در یک آزمایشگاه سرمایه گذاری استفاده خواهد شد. این مجموعه با پروژه هایی کار می کند که از سازندگان، استعدادها، صاحبان IP و جوامع برای حمایت از اکوسیستم هایشان استفاده می کند.

Caerus یک شرکت سرمایه گذاری است که توسط ناتان پیلای، مدیر سابق IMG تاسیس شد و هدف آن تقویت نوآوری در فضای وب ۳ است. هدفی که بر روی آنها تمرکز می کند شامل ورزش، موسیقی، فیلم، هنر و مد است. فلامنت معتقد است که Caerus دارای یک پیشنهاد منحصر به فرد متمایز و تز سرمایه گذاری قوی است. در میان برنامه‌های در نظر گرفته شده، در جذب مهندسان، توسعه‌دهندگان و سازندگان پیشرو است.

پروتکل نیر ۳۵۰ میلیون دلار را در یک دور مالی به رهبری Tiger Global در آوریل امسال تضمین کرد. سرمایه گذاران دیگر عبارتند از Republic Capital، FTX Ventures، Hashed و Dragonfly Capital. این پروژه تنها سه ماه قبل، توانست ۱۵۰ میلیون دلار جذب کند.

توکن NEAR تقویت می شود

نیر پروتکل همچنین اخیرا یک استیبل کوین الگوریتمی به نام USN را در آوریل ۲۰۲۲ معرفی کرد که با مشارکت سایر استیبل کوین های با سرمایه خوب انجام شد. بحث هایی در مورد لیست شدن در کوین بیس نییز وجود داشته است، اگرچه از آن زمان هیچ به روز رسانی وجود نداشته است. به نظر می رسد اخبار مربوط به صندوق تاثیر خوبی بر قیمت توکن NEAR داشته است. این دارایی در ۲۴ ساعت گذشته ۸.۰۴ درصد افزایش یافته است و اکنون نزدیک به ۵.۱۷ دلار است. این توکن در ماه گذشته به ۳.۷۴ دلار رسید.

نیر پروتکل

موفقیت USN ممکن است تاثیر زیادی بر قیمت نیر پروتکل در آینده داشته باشد. با این حال، باید تدابیر امنیتی وجود داشته باشد، زیرا حادثه TerraUSD هنوز در ذهن همه وجود دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx