خرید استارلینک | قیمت استارلینک | فروش استارلینک

استارلینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1312 نفر

استارلینک چیست؟

استارلینک (STARL) یک فضای متاورس تعاملی مبتنی بر بلاک چین برای بازی، معاشرت و تبادل است. هدف استارلینک این است که به عنوان فضایی در دنیای مجازی فعالیت کند که در آن کاربران بتوانند فرصت ها را بر اساس علایق خود کشف کنند. این پلتفرم می‌خواهد به‌عنوان یک جهان اجتماعی سه‌بعدی کار کند که در آن کاربران می‌توانند به دلایل متعددی مانند اشتراک‌گذاری خلاقیت‌های هنری، بازی کردن و غیره با یکدیگر تعامل داشته باشند.

با توجه به وایت پیپر (V.2)، هدف استارلینک میزبانی بازی هایی با محوریت آموزش، اکشن و ماجراجویی است. به عنوان مثال، پلتفرم Starlink دارای بازی هایی مانند پرواز با سفینه های فضایی، مسابقه با فرازمینی یا سفر در فضا است.
این شبکه قصد دارد از تمرکززدایی برای ایجاد هاب های متعدد برای بازی، ملاقات و معاشرت کاربران استفاده کند. مدل بازی برای کسب درآمد در بازی ها به کاربران اجازه می دهد تا توکن هایی را به عنوان پاداش دریافت کنند.
کاربران می توانند جوایز را برای خرید دارایی های بازی، مانند لوازم جانبی بازی، تعویض کنند. استارلینک همچنین به دنبال استفاده از توکن STARL برای عملیات بر روی متاورس است.

STARL توکن بومی شبکه و یک توکن ERC20 است. Starlink تلاش می کند تا توکن های STARL را هم در متاورس  بازی ها و هم در بازار NFT به کار گیرد. این شبکه قصد دارد از ۱۰۰ درصد STARL برای نقدینگی اولیه استفاده کند. همانطور که در وب سایت آمده است، این پلتفرم همچنین قصد دارد از توکن های STARL برای تبادل دارایی در NFT ها برای خرید لوازم جانبی بازی مانند ابزار، سوخت، سلاح و غیره استفاده کند.

همچنین Starlink قصد دارد به عنوان یک DAO توسعه یابد و کاربران توکن STARL فرصتی برای رای دادن به هر تغییری در متاورس پیدا کنند.

تاریخچه استارلینک

استارلینک (STARL) محصولی از STARL، یک برنامه آموزشی است که به شبیه سازی برنامه های فضایی اختصاص یافته است. راه اندازی Starlink در سال ۲۰۲۱ توسط بنیانگذار، Woof Decentra بود. بقیه اعضای تیم شامل ۲۱ عضو با تخصص در توسعه متاورس، طراحی سه بعدی، بازاریابی و توسعه بلاک چین هستند.

توکنومیک

در زمان نگارش مقاله قیمت STARL حدود $۰.۰۰۰۰۰۳ است و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳،۱۹۱،۱۸۰ دلار می باشد. استارلینک در ۲۴ ساعت گذشته ۸.۴۵ درصد رشد داشته و از نظر ارزش بازار در جایگاه ۴۵۷ قرار گرفته است. ارزش بازار زنده آن ۳۰,۶۶۸,۱۲۰ دلار بوده و ۹,۹۷۹,۱۷۲,۰۲۹,۸۵۸ توکن در گردش دارد. حداکثر عرضه توکن STARL رقم ۱۰۰۰۰میلیارد خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx