تجزیه و تحلیل واقعیت ها در بازار های خرسی و گاوی

تجزیه و تحلیل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

۲۶ آگوست، روزی است که مدت ها در انتظار تغییری مهم در حرکت قیمت ارزهای دیجیتال است. در پایان امروز، خرس ها یا گاوها بازار را در دست خواهند گرفت، اگرچه همه امیدوارند روند نزولی معکوس شود.

به یاد بیاورید که آخرین اعلام آمار تورم، بازار را پایین نیاورد. در عوض، سرمایه گذاران شاهد برخی افزایش قیمت ها بودند. اما از حرکت قیمت این هفته، آشکار است که بهبود کاهش یافته است.

اما حرکت دیگری ممکن است پس از نشست سالانه فدرال رزرو رخ دهد.

نشست سالانه فدرال رزرو

هر سال، فدرال رزرو با بسیاری از اقتصاددانان جلسه ای تشکیل می دهد. میزبان این نشست معمولاً جکسون هول است که بانک مرکزی دستور کار اقتصادی سالانه خود را در آنجا تنظیم می کند.

داده‌های مربوط به هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده در جلسه امروز فاش خواهد شد. این اطلاعات یکی دیگر از داده های مهم تورم است که ماهیت بحران را فاش می کند. علاوه بر این، این داده ها نشان می دهد که آیا مردم اکنون بیشتر هزینه می کنند یا کمتر، که نشان دهنده یک اقتصاد سالم یا ناسالم است.

جدای از اعلام «مدت هزینه مصرف شخصی»، بازار ارزهای دیجیتال نیز نگران برنامه فدرال رزرو برای مهار تورم است. سرمایه گذاران علاقه مند می توانند سخنرانی جروم پاول را در کانال یوتیوب فدرال کانزاس سیتی تماشا کنند.

چرا سرمایه گذاران کریپتو باید نگران باشند؟

به یاد بیاورید که نیل کشکاری، مدیر عامل و رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، یک روز قبل نظراتی را بیان کرد و انتظارات خود از رویکرد ولکر را بیان کرد. طبق تاریخ، پل ولکر در سال ۱۹۲۷ رئیس فدرال رزرو بود. در طول تورم شدید در ایالات متحده، ولکر دو رکود کوتاه اما عظیم ایجاد کرد تا اجباراً هزینه ها را متوقف کند و تورم را کاهش دهد.

کشکاری با ارائه چنین پیشنهاداتی معتقد است که فدرال رزرو باید برای توقف تورم رکود ایجاد کند. به عنوان یکی از مقامات فدرال رزرو، اظهارات او بسیاری از افراد در بخش کریپتو را نگران کرده است. این به این دلیل است که دیگران، مانند جیمز بولارد، رئیس‌جمهور سنت لوئیس، حتی قبلاً سخت‌ترین موضع‌گیری را داشتند.

بنابراین، در جلسه امروز می‌توان مقیاس را به دو طرف خم کرد. اگر جروم پاول، رئیس فعلی فدرال رزرو اکنون با دیگران موافق باشد، بازار ارزهای دیجیتال نزولی‌تر خواهد شد. اما اگر او تصمیم بگیرد تورم را به صورت مسالمت آمیز حل کند، بازار کریپتو به صورت صعودی حرکت خواهد کرد.

 

زمانی که دوره خرس یا گاو کریپتو شروع می شود، با تجزیه و تحلیل واقعیت ها

 

با توجه به انتظارات فوق، آشکار است که فدرال رزرو قدرت ایجاد رکود را دارد. بنابراین، نتیجه جلسه اکنون به این بستگی دارد که جروم پاول چگونه تصمیم خواهد گرفت که با تورم مقابله کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx