تحلیل و بررسی رمزارز وان اینچ

وان اینچ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

هفته گذشته، وان اینچ با ارزش بازار بالاتر ، از چندین کریپتو پیشی گرفت و در ۷ روز بیش ۴ درصد افزایش یافت. با این حال، حرکت قیمت این آلتکوین غیرمنتظره نبود، زیرا چندین تحول در اکوسیستم آن، شیب آن را تسریع کرد. در واقع، طبق گفته پلتفرم تحلیلی مساری، وان اینچ بیش از ۶۰ درصد از حجم معاملات Synthetix را قبل از ادغام کامل تشکیل می داد. Kwenta با ۳۴ درصد از حجم نقل و انتقالات در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: MessariCrypto

منبع: MessariCrypto

این توسعه همچنین با قیمت ۱ اینچ مطابقت دارد، زیرا نمودار ۷ روزه آن عمدتاً سبز رنگ شده است. در زمان نگارش این مقاله، ۱ اینچ با قیمت ۰.۶۸۹۴ دلار با ارزش بازار ۴۰۰،۶۴۱،۶۹۶ دلار معامله می شد.

معیارها چه چیزی برای گفتن دارند؟

اخیراً، وان اینچ به عنوان کوین برتر از نظر فعالیت اجتماعی نامگذاری شده است و مشارکت اجتماعی ۲۴ ساعته آن به ۱۳.۳ میلیون در نمودارها رسیده است. علاوه بر این، LunarCrush دارای ۱ اینچ در لیست ۱۰ کوین برتر فعلی خود در لیست AltRank خود است. همه این پیشرفت‌ها، وقتی با هم ادغام شوند، ارزش زیادی به شبکه وان اینچی می‌افزایند. اینها ممکن است به افزایش قیمت کریپتو کمک کرده باشد.

۱۰ کوین برتر فعلی توسط LunarCrush :

 

CEL
وان اینچ
UFT
MATIC
CHZ
hdrn
ATOM
TSUKA
CULT

 

منبع: LunarCrush 

منبع: CryptoQuant

چندین معیار روی زنجیره ۱ اینچی نیز اخیراً علائم مثبتی را ثبت کرده اند. به عنوان مثال، نسبت MVRV  پس از پایین آمدن در اواخر آگوست، روند صعودی را نشان داد که نشان دهنده افزایش بیشتر قیمت در روزهای آینده است. علاوه بر این، افزایش قیمت اخیر نیز با حجم بالایی همراه بود و مشروعیت این افزایش را افزایش داد.

 

منبع: Santiment

منبع:CryptoQuant

بر اساس داده‌های CryptoQuant، ذخایر صرافی ۱ اینچی نیز کاهش یافت، که نشانه‌ای مثبت است زیرا نشان‌دهنده فشار فروش پایین‌تر است. RSI پیشنهاد کرد که بازار تا حدودی در موقعیت خنثی قرار دارد، بنابراین می تواند به هر سمتی پیش برود.

 

با این حال، مانند RSI، چندین معیار دیگر نیز به نفع افزایش قیمت وان اینچی نبودند. حجم کل انتقال و آدرس های فعال به ترتیب ۸۳% و ۱۹% کاهش یافت – یک سیگنال نزولی.

 

علاوه بر این، کل جریان خالص مبادله ۱ اینچ نیز در مقایسه با میانگین ۷ روزه بالا بود – نشانه فشار فروش بالاتر. بنابراین، احتمال به دست آوردن مزیت خرس ها در بازار وجود دارد که ممکن است در کوتاه مدت ۱ اینچ را از حرکت به سمت شمال محدود کند.

 تحلیل تکنیکال وان اینچ

نمودار ۴ ساعته ۱inch نیز تصویر مبهمی را ترسیم میکند زیرا شاخص های بازار بر هر دو احتمال تأکید داشتند. از یک طرف، متحرک نمایی ۲۰ روزه کمی بالاتر از متحرک نمایی ۵۰ روزه بود ، یک نشانه صعودی. از سوی دیگر، MACD احتمال یک کراس اوور نزولی را به زودی برجسته کرد و احتمال شکست به سمت شمال را در روزهای آینده کاهش داد.

اگرچه پیشرفت‌ها در اکوسیستم ۱ اینچی امیدوارکننده به نظر می‌رسند، اما بیشتر معیارهای زنجیره‌ای و شاخص‌های بازار نشان می‌دهند که صعود کوتاه‌مدت گاوی بسیار بعید است.

 

منبع: TradingView

منبع: TradingView

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx