سولانا پس از اصلاح های اخیر

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 379 نفر

سولانا اکنون در یک نقطه حیاتی قرار دارد، با توجه به اینکه بازار کریپتو به یک چرخش یو شکل نیاز دارد.  بیت کوین همچنان زیر ۲۰۰۰۰ دلار است، این فرض برای سایر دارایی ها در حال حاضر منفی است. از نظر تاریخی، دارایی‌های رمزنگاری شده در حرکت نمودار قیمت، ردپای بیت‌کوین را دنبال می‌کنند.

همین امر توسط قیمت زمان مطبوعاتی سولانا نیز مشهود است زیرا در نمودارها به ۳۱.۰۸ دلار بازگشته است. SOL شاهد زیان هفتگی به ۲.۶۶٪ بود، همراه با یک پسرفت خفیف در ۲۴ ساعت گذشته نیز.

با وجود این ریزش، سولانا در چند روز گذشته شاهد پیشرفت در اکوسیستم خود بوده است. همانطور که قبلاً نیز گزارش شده است، این در حال تبدیل شدن به یک داستان مشابه برای این پروژه است.

فهرست این محتوا

بازگشت سولانا

با وجود سیگنال های قرمز در نمودارهای قیمت، اکوسیستم همچنان به رشد خود ادامه می دهد. در همین حال، سولانا به روز رسانی مهمی در مورد بهترین اپلیکیشن های غیر متمرکز در اکوسیستم ارائه کرده است. دیروز گیمتا با بیش از ۹۵.۸ هزار کاربر بیشترین فعالیت را در سولانا داشت. پس از آن Magic Eden، یک بازار برجسته NFT، که تعداد کاربران روزانه آن به ۳۴.۰۹ هزار نفر می رسید، قرار گرفت.

سولانا نیوز همچنین در ۲۴ ساعت گذشته درباره برترین برندگان اکوسیستم این پروژه صحبت کرده است. کیتی کوین این پروژه را امیدوارکننده ترین افزایش را با ۱۴.۸ درصد شیب به ثبت رساند. پس از آن MIM با افزایش ۹.۶ درصدی قرار گرفت در حالی که Marinade با ۸ درصد افزایش در رتبه سوم قرار گرفت.

توسعه دیگری تاکید کرد که STEPN با ۹۴.۵ میلیون دلار حجم معاملات، بیشترین معامله دراین پروژه بوده است. Marinade Staked SOL با حجم معاملات ۳۴.۵۱ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت. به دنبال آن سرم با ۱۵.۵۵ میلیون دلار در ۲ سپتامبر جمع آوری شد.

آنچه ذکر شد این است که سولانا با وجود شرایط بازار در مسیر درستی قرار دارد. آزمایشگاه‌های سولانا پیشرفت‌هایی را در بلاک چین مشاهده می‌کنند که اکنون پاراتیون‌های بیشتری را بیش از همیشه تقویت می‌کند.

نتیجه

در حال حاضر فعالیت های قابل توجهی در اکوسیستم وجود دارد که امید را برای کاربران و سرمایه گذاران به طور یکسان تضمین می کند. سولانا به دنبال تثبیت خود به عنوان یک الگوی پایدار و در حال توسعه برای دیگران است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx