مدیر عامل YellowHeart: امکانات خلاقانه و گسترده NFT  بی‌پایان است

آینده NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 513 نفر

امکانات NFT بی‌پایان است

جاش کاتز گفت که فروش بلیط یکی از قانع‌کننده‌ترین موارد استفاده برای استفاده از امکانات NFT است زیرا می‌تواند از تقلب جلوگیری کند.

در حالی که برخی از پذیرش توکن های غیرمثلی (NFT) خودداری می کنند، برخی دیگر در حال یافتن راه هایی برای استفاده از پتانسیل فناوری NFT برای حل مشکلات دنیای واقعی هستند.

جاش کاتز، مدیر عامل بازار NFT YellowHeart، در مصاحبه ای با کوین تلگراف، نظرات خود را در مورد استفاده از NFT در فروش بلیط، اینکه فضای NFT در آینده چگونه خواهد بود و اینکه آیا NFT ها در نهایت می توانند از نظر محبوبیت از کریپتو پیشی بگیرند، به اشتراک گذاشت.

به گفته کاتز، خرید بلیط یکی از قانع‌کننده‌ترین موارد استفاده برای توکن‌های غیرمثلی است. مدیر عامل شرکت با اشاره به حادثه لیگ قهرمانان اروپا در پاریس که بلیت های تقلبی باعث هرج و مرج شد، گفت که بلیط های NFT راه حل این موضوع هستند:

با ارائه مدرک غیرقابل تغییر اصالت برای هر بلیط صادر شده، مکان ها و هنرمندان دفاع موثری در برابر جعل بلیط دارند.

آینده NFT ها

هنگامی که از کاتز در مورد افکارش در مورد اینکه صنعت NFT در سال های آینده چگونه خواهد بود; پرسیدند که NFT ها در بسیاری از فعالیت های روزمره در صنایع مختلف مشارکت خواهند داشت. او گفت که این زمانی اتفاق می افتد که; مردم متوجه شوند که NFT ها می توانند تعامل را افزایش دهند و واسطه ها را قطع کنند:

پتانسیل رشد در جذب و اجرای NFT بسیار زیاد است; و امکانات خلاقانه مرتبط با آن بی پایان است.

کاتز همچنین نظرات خود را در مورد اینکه آیا  NFTها می توانند بزرگتر از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) شوند; به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که فضا برای هر دو وجود دارد; زیرا دو فناوری مبتنی بر بلاکچین، ابزارها و موارد استفاده منحصر به فرد خود را دارند. کریپتو نحوه پرداخت‌های ما را تغییر می‌دهد; و  NFT ها برای اعطای مالکیت دیجیتال و اعتبار استفاده می‌شوند.

در همین حال، یک مطالعه نشان داد که یکی از موانعی که بازار NFT باید از آن عبور کند; اعتماد مصرف کننده است. یک نظرسنجی انجام شده توسط یک گروه تحقیقاتی نشان داد; که تنها ۱۵ درصد از پاسخ دهندگان به بازارهای NFT اعتماد کامل دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx