خرید عطر ایلان ماسک با دوج کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

میلیاردر ایلان ماسک از حامیان قدیمی دوج کوین بوده است و روش هایی برای پرداخت با DOGE در محصولاتی که شرکتش تولید می کند را اجرا می کند. میم کوینی که به گفته خود او مورد علاقه اش است برای پرداخت هزینه های مختلف در شرکت هایی که ماسک رهبری می کند استفاده شده است. […]

خرید دوج کوین

میلیاردر ایلان ماسک از حامیان قدیمی دوج کوین بوده است و روش هایی برای پرداخت با DOGE در محصولاتی که شرکتش تولید می کند را اجرا می کند. میم کوینی که به گفته خود او مورد علاقه اش است برای پرداخت هزینه های مختلف در شرکت هایی که ماسک رهبری می کند استفاده شده است. اکنون، مدیرعامل اسپیس‌ایکس محصول دیگری را که می‌توان آن را با DOGE تهیه کرد، به خط تولید اضافه کرد.

عطر جدید برای دوج

روز چهارشنبه، ماسک در توییتر اعلام کرد که شرکت بورینگ (Boring) او خط تولید عطر خود را راه اندازی خواهد کرد. عطر «برنت هیر» در یک بطری قرمز به بازار می‌آید. عطری که یک حیله به نظر می رسد در واقع یک محصول واقعی است و این میلیاردر اعلام کرد که خریداران علاقه مند نیز می توانند با استفاده از دوج کوین هزینه آن را بپردازند.

ایلان ماسک در توئیت بعدی اعلام کرد که 10000 بطری برنت هیر فروخته شده است که تنها چند ساعت پس از اعلام آن به فروش 1 میلیون دلاری تبدیل شده است. این عطرها در سه ماهه اول سال 2023 برای خریداران ارسال می شود.

ارائه کاربرد برای دوج کوین

مسیر دوج کون به عنوان یک میم کوین یک سفر باورنکردنی بوده است، اما سرمایه گذاران شروع به ابراز تاسف از عدم استفاده از این ارز دیجیتال کرده اند. این امر منجر به تلاش‌های مختلفی برای ارائه برخی موارد استفاده واقعی به دارایی شده بود و طبیعتاً به دلیل هزینه‌های پایین گاز که آن را برای معاملات کوچک و بزرگ عالی می‌کند، در پرداخت‌ها قرار گرفته بود.

 

ماسک ابتدا اقدام به استفاده از DOGE به عنوان یک روش پرداخت در تسلا، برای برخی از کالاها کرده بود. سپس این به شرکت‌های دیگری مانند بورینگ و اسپیس اکس منتقل شد.

با این حال، همه اینها کمکی به افزایش قیمت دارایی دیجیتال نکرده است. قیمت دوج کوین از زمانی که در اواسط سال 2021 به بالاترین حد خود رسید، در حال حاضر بیش از 91 درصد کاهش یافته است. این کاهش قیمت باعث دعوی قضایی شد که در آن از ایلان ماسک به مبلغ 258 میلیارد دلار شکایت شده است زیرا شاکیان ادعا می کنند که مدیرعامل تسلا یک طرح هرمی را با استفاده از دوج کوین اجرا می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx