خرید عطر ایلان ماسک با دوج کوین

خرید دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

میلیاردر ایلان ماسک از حامیان قدیمی دوج کوین بوده است و روش هایی برای پرداخت با DOGE در محصولاتی که شرکتش تولید می کند را اجرا می کند. میم کوینی که به گفته خود او مورد علاقه اش است برای پرداخت هزینه های مختلف در شرکت هایی که ماسک رهبری می کند استفاده شده است. اکنون، مدیرعامل اسپیس‌ایکس محصول دیگری را که می‌توان آن را با DOGE تهیه کرد، به خط تولید اضافه کرد.

عطر جدید برای دوج

روز چهارشنبه، ماسک در توییتر اعلام کرد که شرکت بورینگ (Boring) او خط تولید عطر خود را راه اندازی خواهد کرد. عطر «برنت هیر» در یک بطری قرمز به بازار می‌آید. عطری که یک حیله به نظر می رسد در واقع یک محصول واقعی است و این میلیاردر اعلام کرد که خریداران علاقه مند نیز می توانند با استفاده از دوج کوین هزینه آن را بپردازند.

ایلان ماسک در توئیت بعدی اعلام کرد که ۱۰۰۰۰ بطری برنت هیر فروخته شده است که تنها چند ساعت پس از اعلام آن به فروش ۱ میلیون دلاری تبدیل شده است. این عطرها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ برای خریداران ارسال می شود.

ارائه کاربرد برای دوج کوین

مسیر دوج کون به عنوان یک میم کوین یک سفر باورنکردنی بوده است، اما سرمایه گذاران شروع به ابراز تاسف از عدم استفاده از این ارز دیجیتال کرده اند. این امر منجر به تلاش‌های مختلفی برای ارائه برخی موارد استفاده واقعی به دارایی شده بود و طبیعتاً به دلیل هزینه‌های پایین گاز که آن را برای معاملات کوچک و بزرگ عالی می‌کند، در پرداخت‌ها قرار گرفته بود.

 

ماسک ابتدا اقدام به استفاده از DOGE به عنوان یک روش پرداخت در تسلا، برای برخی از کالاها کرده بود. سپس این به شرکت‌های دیگری مانند بورینگ و اسپیس اکس منتقل شد.

با این حال، همه اینها کمکی به افزایش قیمت دارایی دیجیتال نکرده است. قیمت دوج کوین از زمانی که در اواسط سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید، در حال حاضر بیش از ۹۱ درصد کاهش یافته است. این کاهش قیمت باعث دعوی قضایی شد که در آن از ایلان ماسک به مبلغ ۲۵۸ میلیارد دلار شکایت شده است زیرا شاکیان ادعا می کنند که مدیرعامل تسلا یک طرح هرمی را با استفاده از دوج کوین اجرا می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx