اتریوم (ETH)، دومین رمزارز برتر بازار، رکورد خود را در سال 2020 شکست

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

اتریوم (ETH)، دومین رمزارز برتر بازار، رکورد خود را در سال 2020 شکست قیمت اتریوم (ETH)، دومین رمزارز برتر بازار از نظر ارزش بازار،‌ به بالاترین سطح خود در سال 2020 رسید. روز گذشته اتریوم موفق شد با رشدی 13 درصدی، ارزش خود را به 711 دلار افزایش بدهد. این رقم بالاترین ارزش اتریوم از […]

اتریوم، دومین رمزارز برتر بازار، رکورد خود را در سال 2020 شکست

اتریوم (ETH)، دومین رمزارز برتر بازار، رکورد خود را در سال 2020 شکست

قیمت اتریوم (ETH)، دومین رمزارز برتر بازار از نظر ارزش بازار،‌ به بالاترین سطح خود در سال 2020 رسید. روز گذشته اتریوم موفق شد با رشدی 13 درصدی، ارزش خود را به 711 دلار افزایش بدهد. این رقم بالاترین ارزش اتریوم از ماه می سال 2018 است.

با رشد اخیر اتریوم، ارزش بازار این آلت کوین در حال حاضر بیش از 79.8 میلیارد دلار برآورد شده است. اتریوم در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب در بازه 730 دلاری معامله می شود که حاکی از تداوم روند صعودی این ارز دیجیتال است.

نمودار اتریوم (ETH)

نمودار اتریوم (ETH)

صعود اتریوم در حالی اتفاق می افتد که بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار، موفق شد تا بازه 28500 صعود کند که حاکی از افزایشی 9 هزار دلاری در مقایسه با بالاترین سطح این رمزارز در مقایسه با سال 2017 است.

با رشد چشمگیر قیمت بیت کوین، ارزش بازار این ارز دیجیتال نیم تریلیون دلاری شد. هم اکنون بیت کوین در بازه 26750 دلاری معامله می شود که حاکی از کاهشی چند درصدی در مقایسه با روز گذشته است.

با این وجود اتریوم هنوز موفق نشده به اوج خود در سال 2018 زمانی که این ارز در بازه 1432.8 دلاری قرار داشت برسد.

زمانی که اتریوم در تابستان گذشته صنعت 15 میلیارد دلاری دیفای را در خود جای داد، توجه زیادی به اتریوم شد و همین موضوع باعث شده این ارز دیجیتال به یکی از مشهورترین رمزارزهای بازار تبدیل بشود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx