سرمایه گذاران نهادی تاکنون بیش از ۱.۱۵ میلیون واحد بیت کوین خریده اند!

سرمایه گذاران نهادی تاکنون بیش از 1.15 میلیون واحد بیت کوین (BTC) را خریداری کرده اند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2141 نفر

سرمایه گذاران نهادی تاکنون بیش از ۱.۱۵ میلیون واحد بیت کوین خریده اند!

تعداد معدودی از شرکت ها در سراسر جهان اکنون در مجموع ۱.۱۵ میلیون واحد بیت کوین (BTC) را در خزانه خود نگهداری می کنند. ارزش این بیت کوین ها به لطف افزایش اخیر قیمت این ارز دیجیتال که تا حدودی به دلیل علاقه سرمایه گذاران نهادی به این ارز ایجاد شده است، بیش از ۳۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

این اطلاعات که توسط بیت کوین ترژریز (Bitcoin Treasuries) منتشر شده، نشان می دهد که این ۲۹ شرکت در حدود ۵.۴۸٪‌ از عرضه کل بیت کوین را در خزانه های خود نگهداری می کنند.

میکرواستراتژی در صدر لیست سرمایه گذاران

در بین این شرکت ها، شرکت آمریکایی هوش تجاری میکرواستراتژی (MicroStrategy) با در اختیار داشتن ۷۰ هزار واحد بیت کوین به ارزش تقریبی ۱.۸ میلیارد دلار، در رتبه نخست قرار دارد.

دلیل سرمایه گذاری شرکت میکرواستراتژی در بیت کوین، علاقه بیش از حد مدیرعامل این شرکت، مایکل سیلور (Michael Saylor) به بیت کوین است که اعتقاد دارد این ارز دیجیتال حتی از طلا هم بهتر است.

در ۲۱ دسامبر این شرکت ۲۹۶۴۶ واحد بیت کوین خرید که هم اکنون در حدود ۸۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

سایر شرکت هایی که میزان قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارند، شرکت سرمایه گذاری گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است که در حدود ۴۴۸ میلیون دلار بیت کوین در خزانه خود دارد. شرکت پرداختی اسکوئر (Square) و شرکت ماینینگ هات ایت (Hut 8) نیز به ترتیب بیش از ۱۲۶ و ۷۹ میلیون دلار از این ارز دیجیتال را خریداری کرده اند.

از بین شرکت های خصوصی نیز می توان به شرکت MTGOX K.K با ۳.۸ میلیارد دلار بیت کوین و گروه هولدینگ مدیریت دارایی Stone Ridge  اشاره کرد که در ماه اکتبر ۲۹۲ میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد.

عمده شرکت هایی که این در لیست حضور دارند شرکت هایی هستند که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که صندوق های پوشش ریسک نیز به این بازار ورود خواهند کرد. هم اکنون بسیاری از این صندوق ها اعلام کرده اند که قصد ورود به بازار بیت کوین را دارند. پس به زودی باید شاهد حضور این شرکت ها نیز بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx