ایلان ماسک توییتر را خرید

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک توییتر را خرید روز دوشنبه هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا قرارداد خرید این شرکت توسط ایلان ماسک را تایید کردند. اما به گفته آنها این خرید هنوز مشروط به تایید سهامداران توییتر است. در ساعات و روزهای قبل از خرید غول رسانه های اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، بحث در […]

سرانجام بعد از تلاش های فراوان ایلان ماسک موفق شد غول رسانه های اجتماعی توییتر را تصاحب کند.

ایلان ماسک توییتر را خرید

روز دوشنبه هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا قرارداد خرید این شرکت توسط ایلان ماسک را تایید کردند. اما به گفته آنها این خرید هنوز مشروط به تایید سهامداران توییتر است.

در ساعات و روزهای قبل از خرید غول رسانه های اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، بحث در مورد آزادی بیان در میان بسیاری از کاربران شدت گرفت.

توییتر روز دوشنبه اعلام کرد که پس از پذیرفتن پیشنهاد ماسک برای خرید سهام این شرکت به مبلغ 54.20 دلار به ازای هر سهم معادل تقریباً 44 میلیارد دلار، این شرکت به یک شرکت خصوصی تبدیل خواهد شد.

اگرچه انتظار می‌ رود این معامله در سال 2022 نهایی شود، اما همچنان به تایید سهامداران توییتر و همچنین تنظیم‌ کننده‌ های خاص نیاز دارد.

آزادی بیان

ماسک در یکی از آخرین توییت‌ های خود قبل از عمومی شدن خبر این خرید، گفت:

امیدوارم بدترین منتقدان من در توییتر باقی بمانند، زیرا آزادی بیان همین است. آزادی بیان بستر دموکراسی کارآمد است و توییتر میدان دیجیتال شهر است.

ایلان ماسک، که بیش از 83 میلیون دنبال کننده دارد ممکن است با این خرید خود بر رفتار این پلتفرم و در کل رسانه های اجتماعی تأثیر محسوسی بگذارد.

برای مقایسه لازم به ذکر است که تعداد فالوورهای جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، فقط 6.3 میلیون نفر بود. این رقم که در برابر 83 میلیون دنبال کننده ماسک ناچیز به نظر می رسد، بیانگر محبوبیت خاص این کارآفرین است.

مدیرعامل تسلا در 14 آوریل گفت که یکی از اولویت ‌های اصلی او برای توییتر حذف ربات ‌های اسپم و کلاهبرداری و ارتش ربات‌ ها است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx