تحلیل و پیش بینی قیمت سولانا تا پایان سال 2021

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل و پیش بینی قیمت سولانا تا پایان سال 2021 داده های درون زنجیره ای و مشتقات نشان می دهند که با افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران نهادی و فاندامنتال های قدرتمند، صعود سولانا همچنان ادامه خواهد داشت. سولانا نزدیک سقف تاریخی خود با مقاومت رو به رو شده است. با این حال، فاندامنتال […]

تحلیل و پیش بینی قیمت سولانا تا پایان سال 2021

تحلیل و پیش بینی قیمت سولانا تا پایان سال 2021

داده های درون زنجیره ای و مشتقات نشان می دهند که با افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران نهادی و فاندامنتال های قدرتمند، صعود سولانا همچنان ادامه خواهد داشت.

سولانا نزدیک سقف تاریخی خود با مقاومت رو به رو شده است. با این حال، فاندامنتال های قدرتمند، رشد فوق العاده دیفای، و اکوسیستم توکن های غیرقابل معاوضه از جمله دلایلی هستند که می توانند قیمت این رمزارز را تا پایان سال به 250 دلار افزایش بدهند.

نمودار SOL

نمودار SOL

رشد دیفای

دو پروژه برجسته دیفای سیبر (Saber) و ریدیوم (Raydium) در بستر سولانا صرافی های غیرمتمرکز با برنامه ‌های تولید بازدهی هستند؛ که در هر کدام نزدیک به 2 میلیارد دلار دارایی قفل شده است.

افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی به SOL را می توان در سرمایه 12 میلیون دلاری که از اواسط ماه اکتبر وارد بازار این رمزارز شده است را مشاهده کرد.

در همان هفته، شاخه امریکایی صرافی FTX خبر از پشتیبانی بلاکچین سولانا داد. بدین ترتیب امکان ترید، واریز و برداشت NFT که مطابق با استاندارد توکن Metaplex هستند، ممکن شد.

ارزش کل قفل شده

ارزش کل قفل شده

علیرغم مشکلاتی که برای سولانا ایجاد شد و این شبکه به مدت 17 ساعت دردسترس نبود، همچنان ارزش کل قفل شده در بستر این رمزارز سطح 13.5 میلیارد دلار را حفظ کرده است.

رکورد شکنی قراردادهای آتی

تاثیر اتفاقات مثبت اخیر را می توان در بازارهای مشتقات سولانا دید، که در نمودار زیر به وضوح قابل مشاهده است

قراردادهای آتی

قراردادهای آتی

در تاریخ 25 اکتبر شاخص به رقم چشمگیر 1.86 میلیارد دلار افزایش یافت، که حاکی از یک رشد 123 درصدی در 30 روز گذشته است.

مادامی که اکوسیستم سولانا گسترش یابد، این شبکه یک راهکار مناسب برای دیفای و حوزه NFT ها خواهد بود؛ که هر یک به دنبال یک بستر ارزان و سریع هستند. بنابراین، با توجه به این داده ها می توان گفت که صعود سولانا به سطح 250 دلار کاملا امکان پذیر است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx