حالا با شیبا می توان لامبورگینی خرید

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

حالا با شیبا می توان لامبورگینی خرید یک نمایشگاه خودروهای لوکس که در لاس وگاس حضور دارد، اعلام کرده پشتیبانی از میم کوین شیبا به عنوان یک روش پرداختی را آغاز کرده است. این نمایشگاه که اتو گالری وگاس (Vegas Auto Gallery) نام دارد، در سال 2018 تاسیس شده است. و دارای طیف وسیعی از […]

حالا با شیبا می توان لامبورگینی خرید

حالا با شیبا می توان لامبورگینی خرید

یک نمایشگاه خودروهای لوکس که در لاس وگاس حضور دارد، اعلام کرده پشتیبانی از میم کوین شیبا به عنوان یک روش پرداختی را آغاز کرده است.

این نمایشگاه که اتو گالری وگاس (Vegas Auto Gallery) نام دارد، در سال 2018 تاسیس شده است. و دارای طیف وسیعی از برندهای لوکس از جمله لامبورگینی، استون مارتین، رولزرویس و بنتلی است.

به گفته نیک دوسا (Nick Dossa)، یکی از بنیانگذاران این نمایشگاه، در دسامبر سال گذشته، 5٪ از کل درآمد اتو گالری وگاس از بیت کوین تشکیل شده بود.

گفته می شود که تراکنش‌ با ارزهای دیجیتال به ‌طور خودکار از طریق پردازشگر پرداخت کریپتو بیت پی (BitPay) به دلار تبدیل می ‌شود. به همین دلیل، خطرات مرتبط با نوسانات بالای رمزارزها این گالری را تهدید نمی کند.

اخیرا میم کوین شیبا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. و برندهای مطرحی همچون AMC و نیواگ نیز از پذیرش این رمزارز خبر داده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx