دانشگاه کمبریج یک پروژه تحقیقاتی کریپتو راه اندازی کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دانشگاه کمبریج یک پروژه تحقیقاتی کریپتو راه اندازی کرد دانشگاه کمبریج در همکاری با برخی از موسسات بانکی برتر جهان و شرکت‌ های خصوصی به دنبال معرفی پروژه جدیدی با هدف تحقیقات ارزهای دیجیتال است. بر اساس بیانیه منتشر شده، مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF)، یک ابتکار تحقیقاتی را با هدف ارائه بینش های […]

دانشگاه کمبریج یک پروژه تحقیقاتی کریپتو راه اندازی کرد

دانشگاه کمبریج یک پروژه تحقیقاتی کریپتو راه اندازی کرد

دانشگاه کمبریج در همکاری با برخی از موسسات بانکی برتر جهان و شرکت‌ های خصوصی به دنبال معرفی پروژه جدیدی با هدف تحقیقات ارزهای دیجیتال است.

بر اساس بیانیه منتشر شده، مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج (CCAF)، یک ابتکار تحقیقاتی را با هدف ارائه بینش های بیشتر در مورد صنعت دارایی های دیجیتال که به سرعت در حال رشد است، راه اندازی کرده است.

این پروژه که برنامه دارایی های دیجیتال کمبریج (CDAP) نامیده می شود، یک همکاری دولتی-خصوصی با حضور 16 شرکت از جمله مؤسسات عمومی مانند بانک مرکز نوآوری تسویه حساب های بین المللی و صندوق بین المللی پول است.

این ابتکار همچنین شامل بانک ‌هایی مانند گلدمن ساکس، غول‌ های مالی مانند مسترکارت و ویزا و ارائه ‌دهندگان صندوق ‌های قابل معامله بورسی مانند اینوسکو (Invesco) می ‌شود.

CDAP به عنوان مأموریت اصلی خود، قصد دارد گفت ‌و گویی را در خصوص فرصت‌ ها و خطرات مرتبط با پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال آغاز کند.

حوزه های اصلی

این برنامه بر روی سه حوزه اصلی از جمله پیامدهای زیست ‌محیطی کریپتو، زیرساخت ‌ها و دارایی ‌های دیجیتال، از جمله استیبل کوین ‌ها، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و ارزهای دیجیتال متمرکز خواهد بود.

بر اساس این بیانیه، این برنامه بر اساس فعالیت ‌های CCAF در صنعت کریپتو، از جمله توسعه شاخص مصرف برق بیت ‌کوین کمبریج (CBECI)، توسعه خواهد یافت.

لازم به ذکر است که CBECI یک شاخص با ارجاع گسترده است که درصد توزیع جهانی نرخ هش استخراج بیت کوین را در بین کشورها ارائه می دهد.

دانشگاه کمبریج یک پروژه تحقیقاتی کریپتو راه اندازی کرد

نقشه استخراج بیت کوین

برایان ژانگ (Bryan Zhang)، مدیر اجرایی CCAF در این خصوص گفت:

برنامه دارایی های دیجیتال کمبریج با ارائه بینش های مبتنی بر داده ها از طریق تحقیقات مشترک شامل سهامداران بخش دولتی و خصوصی، با هدف پاسخگویی به نیاز به وضوح بیشتر راه اندازی شده است.

به گفته میچل راچس (Michel Rauchs)، رهبر دارایی ‌های دیجیتال CCAF، CDAP تجزیه و تحلیل عینی و شواهد تجربی را در اختیار تصمیم ‌گیرندگان برای حضور آنها در صنعت دارایی‌ های دیجیتال قرار می‌ دهد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx