کسری ۱۰ درصدی برق کشور مربوط به استخراج رمزارز است

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کسری ۱۰ درصدی برق کشور مربوط به استخراج رمزارز است مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور، اعلام کرده بر اساس برآوردهای صورت گرفته بخشی از کسری برق امسال مربوط به استخراج رمزارز است. وی در این خصوص گفت: وزارت نیرو و توانیر کماکان با مراکز استخراج رمز ارز به شدت برخورد می ‌کنند. براساس […]

کسری ۱۰ درصدی برق کشور مربوط به استخراج رمزارز است

کسری ۱۰ درصدی برق کشور مربوط به استخراج رمزارز است

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور، اعلام کرده بر اساس برآوردهای صورت گرفته بخشی از کسری برق امسال مربوط به استخراج رمزارز است.

وی در این خصوص گفت:

وزارت نیرو و توانیر کماکان با مراکز استخراج رمز ارز به شدت برخورد می ‌کنند. براساس برآوردهای صورت گرفته، حدود ۱۰ درصد کسری پیش بینی شده برای برق در کل کشور در زمستان امسال ناشی از فعالیت استخراج غیرمجاز رمز ارز است.

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص جرایم در نظر گرفته شده برای استخراج غیرمجاز رمزارز نیز گفت:

در صورتی که فردی برای اولین بار مرتکب به استفاده از برق یا گاز یارانه ‌ای برای استخراج رمز ارز شود، جریان برق یا گاز محل وقوع تخلف حداکثر به مدت سه ماه قطع می شود. همچنین خسارتی به اندازه حداکثر ۵ برابر هزینه برق یا گاز مصرف شده، برای استخراج رمزارز با قیمت صادراتی از متخلف اخذ خواهد شد.

رجبی مشهدی در پایان تصریح کرد:

همچنین در صورتی که متخلف اقدام به تکرار قانون شکنی کند، مجازات او علاوه بر جرایم فوق، حبس و قطع دائم و جمع آوری انشعاب برق و یا گاز محل وقوع تخلف خواهد بود و همچنین دستگاه ماینرهای این افراد تا تعیین تکلیف نهایی توسط مراجع قضایی، در اختیار قانون قرار خواهند گرفت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx