توصیه ها و راه کارهای چارلز هاسکینسون برای مواجهه با حملات کوانتومی

چارلز هاسکینسان و حملات کوانتومی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4749 نفر

توصیه ها و راه کارهای چارلز هاسکینسون برای مواجهه با حملات کوانتومی

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، گفت Input Output با اختصار IOG یا IOHK در حال آماده سازی خود برای مواجهه با حملات احتمالی به شبکه کاردانو است. این مکانیسم دفاعی توسط کوانتوم حمایت می‌شود.

این محاسبات، حالتی از محاسبات ریاضی است; که از تمام درجات کوانتومی مانند سوپرپوزیشن (Superposition)،اینترفیرنس (Interference) و انتنگلمنت (Entanglement) استفاده می‌کند تا محاسبات را انجام دهد. و به دستگاه‌هایی که این محاسبات کوانتومی را انجام می‌دهند، کامپیوترهای کوانتومی می‌گویند.

همانطور که توسط دیلی هادل (Daily Hodl) گزارش شده است; در یک ویدیوی منتشر شده در کانال یوتیوبی آن‌ها در تاریخ ۶ دسامبر، هاسکینسون گفت اولین قدم در رسیدن به شبکه کاردانو مقاوم به کوانتوم این است که از شبیه سازی ها برای بررسی الگوریتم کاردانو استفاده کنیم:

اولین چیزی که لازم است انجام دهیم این است که الگوریتم ها را در برابر دشمن‌های کوانتومی مدلسازی کنیم. ما این روند را شروع کرده‌ایم. اما در مقیاسی نیست که تا سال ۲۰۲۲ قابل راه اندازی باشد. اما دانش و افراد آن که این کار را انجام دهند داریم. و اگر به عنوان یک اولویت برای کاردانو در نظر گرفته شود، در ۵ سال آینده قابل دستیابی خواهد بود.

هاسکینسون معتقد است ریاضی و علم در حال حاضر توانایی مواجهه با خطرات کوانتومی را ندارد. وی اینچنین توضیح داد که تیم کاردانو باید خود را برای آینده آماده کند.

اینگونه قابل لمس تر است که ویژگی‌های تئوری که شما مجبور هستید با آن سر و کار داشته باشید و جایی که ریاضیات قرار دارد را بهبود ببخشید. بنابراین ما اولویت هایی داریم که برای کار کردن با کامپیوترهای کوانتوومی آن‌ها را بهبود ببخشیم. و آن چیزی است که در حال حاضر به صورت آکادمیک روی آن در حال فعالیت هستیم.

در حال حاضر این مسئله‌ی حادی نیست، و نگرانی محسوب نمی‌شود. در حال حاضر هیچ کامپیوتر کوانتومی وجود ندارد که برای سامانه‌های رمزارزی تهدیدی به وجود آورد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx