آموزش و معرفی صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ

  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 7864 نفر

پنکیک سواپ

پنکیک سواپ یکی از پروتکل‌های DeFi مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است که از توکن‌های BNB برای پرداخت کارمزدهای خود استفاده می‌کند. کاربران این پروتکل ، پاداش خود را با استفاده از توکن بومی این صرافی ، CAKE ، دریافت می‌کنند. این توکن مشارکت هرچه بیش‌تر کاربران در این پروتکل را ممکن می‌سازد.  در پنکیک سواپ علاوه بر هزینه‌های شبکه، ۰.۲۵ درصد از هر مبادله به عنوان کارمزد تراکنش کسر می‌شود. همچنین در استخرهای کیک خودکار، اگر پیش از ۷۲ ساعت از استیک، اقدام به برداشت نقدینگی کنید، ۰.۱ درصد به عنوان جریمه باید بپردازید. همچنین در این استخر (Auto CAKE)، دو درصد از سود شما به عنوان کارمزد کسر می‌شود. تیم سازنده پنکیک سواپ کاملا ناشناس فعالیت می‌کنند. توسعه دهندگان و بنیانگذاران اصلی این شبکه با نام های مستعار Chef Hops و Chef Thumper شناخته می‌شوند.

Connect Wallet

شما با اتصال یک کیف پول Web3.0 ، مثل متامسک و تراست والت ، می‌توانید از دارایی‌های خود در این پلتفرم استفاده کنید. لیست کامل کیف پول‌هایی که توسط پنکیک سواپ پشتیبانی مشود عبارت است از: Metamask , Trust Wallet , MathWallet , TokenPocket , Binance Chain , SafePal , Coin98

شیوه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی از پنکیک سواپ

در این قسمت ، شیوه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی از کم ریسک‌ترین به پر ریسک‌ترین حالت دسته بندی شده اند.

  1. Syrup Pool

یکی از آسان‌ترین شیوه‌های درآمدزایی در پنکیک سواپ استفاده از استخر نقدینگی Syrup Pool است. بسیاری از استخرهای نقدینگی ارزهای دیجیتال از لحاظ زمانی محدود هستند و تنها مدت زمان مشخصی را می‌توان در آن درآمد زایی کرد. اما استخرهای نقدینگی پنکیک سواپ محدودیتی ندارند و علاوه بر آن از قابلیت دریافت خودکار سود پشتیبانی می‌کند. استخرهای نقدینگی پنکیک سواپ نرخ APR بین ۵۰ تا ۱۳۲ درصد را به کاربران خود ارائه می‌دهند. با قابلیت AutoCake ، سیستم خودکار پنکیک سواپ سود شما را به‌صورت خودکار جمع‌آوری و به استخر اضافه می‌کند.

  1. ترید و معامله

شما در این پلتفرم می‌توانید از قابلیت سواپ توکن‌ها با یکدیگر استاده کنید. در این نوع ترید به جای تبدیل یک ارز به استیبل کوین و خرید ارز دیگر شما می‌توانید ارز A را به ارز B تبدیل کنید. پنکیک سواپ از همه توکن‌های شبکه بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند. اگر توکن مورد نظر شما در لیست توکن‌های پنکیک سواپ نیست ، شما می‌توانید با ثبت قرارداد BSC آن توکن ، آن را به این پلتفرم اضافه کنید.

  1. استخرهای ارزی

در این استخرها شما می‌توانید با قراردادن یک جفت ارز با قیمت معادل یکدیگر ، امکان معامله سریع آن‌ها برای دیگران مهیا کنید و بخشی از هزینه‌های این تراکنش‌ها را دریافت کنید. در ازای استیک دارایی های خود در این ارز ، توکن‌های LP را به عنوان سند دارایی‌های خود در این استخر دریافت می‌کنند.

  1. فارمینگ

شما هم چنین می‌توانید با فارم یا زراعت توکن‌های خود و قفل کردن آن‌ها به درآمدزایی بپردازید. هر کاربر می‌تواند با مشارکت در این فارم‌ها ، پاداش خود را به شکل توکن‌های CAKE دریافت کند. شما در زمان ورود این فارم‌ها می‌توانید میزان بازگشت سالانه بر اساس حجم سرمایه‌گذاری خود را پیدا کنید. یکی دیگر از مزایای شرکت در فارمینگ ، امکان شرکت در حراجی توکن‌ها یا IFO است. با این قابلیت شما می‌توانید قبل از دیگران به خرید توکن‌های ارائه شده در IFO بپردازید.

برای مطالعه بیش‌تر درباره فارمینگ ، از این لینک استفاده کنید. 

پیش بینی قیمتی (نسخه آزمایشی) – قراردادهای آتی

این نسخه آزمایشی برای صدور مجوز ورود احتیاج به امضی توافق نامه T&C دارد. کاربرانی که نمودارهای قیمتی را خوبی درک میکنند می‌توانند قیمت جفت ارز BNBUSDT را پیش بینی و درآمدزایی کنند. برای انجام این معامله شما مقداری توکن CAKE را به‌عنوان پشتیبان اضافه می‌کنید و روند آتی در مدت زمان شده را پیش بینی می‌کنید. نکته قابل توجه این است که شما بعد از ثبت پیش بینی خود امکان تغییر آن‌را نخواهید داشت.

در پیش بینی های قیمتی شما در دو حالت ، به طور ساده ، افزایش یا کاهش قیمت را پیش‌بینی کنید. بسته به شرایط بازار هرکدام از این حالات از ضرایب متفاوتی برخوردار می‌شوند.

بازار NFT

پنکیک سواپ هم‌چنین از بازار NFT خود استفاده می‌کند. در این بازار انواع مختلف کالکشن‌هایی از توکن‌های NFT وجود دارد. برای مشاهده این کلکسیون‌ها به وبسایت رسمی پنکیک سواپ مراجعه کنید.

محبوب ترین کلکسیون ، Pancake Bunnies نام دارد. هر کلکسیون چهار شاخص تعیین کننده دارد : تعداد آیتم‌ها ، آیتم های لیست شده ، کمترین ارز مجموعه و حجم معامله.

کلکسیون‌های دیگر هم ، مشابه با کلکسیون Cryptopunks ولی با المان‌هایی متفاوت هم وجود دارد و قابل معامله اند. برای استفاده از این بازار شما ابتدا احتیاج به ثبت حساب کاربری خود دارید.

مهمترین مرحله در ثبت نام اینجاست: انتخاب نام خود. اگر می‌خواهید حضور ثابتی داشته باشید، احتمالاً می‌دانید از چه نامی می‌خواهید استفاده کنید. برخی از شما ممکن است دوست داشته باشید از این فرصت برای ایجاد یک هویت جدید استفاده کنید. هر تصمیمی که می‌گیرید، باید بدانید که بعداً نمی‌توانید آن را تغییر دهید، پس بد نیست برای این کار کمی وقت بگذارید.

جمع بندی

پنکیک سواپ توانسته در طول مدت زمان فعالیت خود ، رتبه اول صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه بایننس اسمارت چین را از آن خود کند. انتظار می‌رود که این صرافی در آینده به پیشرفت خود ادامه دهد و از قابلیت‌های بیش‌تری رونمایی کند. این صرافی در صورت تحریم کاربران ایرانی توسط وزارت خزانه داری آمریکا ، به دلیل غیرمتمرکز بودن می‌تواند بهترین جایگیزن بسترهای معاملاتی بایننس اسمارت چین باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx