فرهنگ واژگان رمزارزی: اختصار CME به چه معناست؟

رمزارزی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1125 نفر

فرهنگ واژگان رمزارزی: اختصار CME به چه معناست؟

بورس کالای شیکاگو (CME) یکی از بزرگترین صرافی هایی است که در زمینه معاملات آتی و اختیار در ایالات متحده فعالیت می کند.

CME که در ابتدا در سال ۱۸۹۸ با نام “Chicago Butter and Egg Board” تأسیس شد، یکی از مهم ترین صرافی های ایالات متحده است.

در سال ۱۹۱۹، صرافی خود را به بورس کالای شیکاگو (CME) تغییر نام داد و به یک استاندارد در بین معامله گران در کشور تبدیل شد.

در ابتدا، معاملات آتی و سهام ارائه شده توسط بورس عمدتاً بر روی صنعت غذا و نوشیدنی متمرکز بود، اما امروزه CME یک ارائه دهنده پیشرو در بورس است.

از بسیاری جهات، CME یک نیروی انقلابی در بازار سهام آمریکا است.

در سال ۱۹۶۱، یکی از اولین صرافی هایی بود که شروع به ارائه قراردادهای آتی کرد. در سال ۱۹۷۲، CME اولین اوراق قرضه بهره را در ایالات متحده معرفی کرد و اولین صرافی بود  که در سال ۲۰۰۰ به یک شرکت تبدیل شد که کاملاً متعلق به سهامداران آن است.

در سال ۲۰۰۷، صرافی CME با هیئت تجارت شیکاگو قرارداد ادغامی منعقد کرد که اساساً گروه CME، یکی از بزرگترین مبادلات مالی در سطح جهان را ایجاد کرد.

از آن زمان، CME به طور فعال مالکیت جزئی یا کامل را در سایر صرافی‌ها در سراسر ایالات متحده، از جمله بورس کالای نیویورک (NYMEX) و بورس کالا (COMEX) خریداری کرده است.

در سال ۲۰۱۰، گروه CME نیز ۹۰ درصد از سهام داو جونز و شاخص های مالی را به دست آورد، در حالی که در سال ۲۰۱۲، این گروه، هیئت تجارت شهر کانزاس را خریداری کرد.

یکی دیگر از اقدامات انقلابی CME در سال ۲۰۱۷ زمانی که بورس کالای شیکاگو شروع به تجارت فعال در معاملات آتی بیت کوین کرد، رخ داد.

تجارت در معاملات آتی در چندین دهه گذشته افزایش قابل توجهی را از سوی سرمایه گذاران شرکتی و خصوصی تجربه کرده است.

هدف گروه CME و همه صرافی‌های شرکت‌کننده در آن فراهم کردن یک محیط منظم و متمرکز با نقدینگی بالا است که در آن سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند ریسک‌ها را متقبل شوند و نوسانات قیمت دارایی‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهند.

گروه CME یک بازیگر بزرگ در صنعت صرافی‌ها در ایالات متحده است. طبق گزارش های رسمی CME، این شرکت به طور متوسط سالانه حدود ۳ میلیارد قرارداد به ارزش تقریباً ۱ کوادریلیون دلار انجام می دهد.

این باعث می شود گروه CME یکی از قابل اعتمادترین ارائه دهندگان خدمات تبادل در ایالات متحده باشد. موفقیت بورس کالای شیکاگو و شرکت های وابسته به آن عمدتاً در این واقعیت نهفته است که این گروه به طور مداوم ابزارها و محصولاتی را که به سرمایه گذاران ارائه می دهد متنوع می کند.

یکی از بزرگترین مزیت های CME پلتفرم Globex آن است که در معرفی تجارت الکترونیک در سال ۱۹۸۷ پیشگام بود. با معرفی معاملات آتی ارزهای دیجیتال به جامعه تجارت جهانی، CME پیشگام پذیرش جهانی دارایی در صرافی های سنتی است.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx