آپگرید بعدی اتریوم به نام برلین به زودی در شبکه آزمایشی منتشر خواهد شد

آپگرید بعدی اتریوم به نام برلین به زودی در شبکه آزمایشی منتشر خواهد شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1780 نفر

آپگرید بعدی اتریوم به نام برلین به زودی در شبکه آزمایشی منتشر خواهد شد

براساس پست وبلاگی توسط یکی از اعضای ارشد تیم اتریوم به نام تیم بیکو (Tim Beiko)، آپگرید جدید اتریوم به نام برلین (Berlin) که کاربران مدت ها در انتظارش بودند، در اواسط ماه آوریل منتشر خواهد شد. گفته شده است که اولین ارتقا در شبکه آزمایشی در هفته جاری انجام خواهد شد.

آپگرید برلین در شبکه اصلی برای فعال شدن در بلوک ۱۲۲۴۴۰۰۰ برنامه ریزی شده و انتظار می رود که در تاریخ ۱۴ آوریل فعال بشود. اما از آنجایی که زمان واقعی تولید بلوک ممکن است تغییر کند، پیش بینی دقیقی نمی توان از تاریخ آپگرید داشت.

نمودار قیمت اتریوم

نمودار قیمت اتریوم

ویژگی های آپگرید برلین

هاردفورک برلین با بهینه سازی کارمزدها و کاهش حملات از نوع DoS به شبکه اتریوم کمک خواهد کرد. این آپگرید قبل از اینکه در شبکه اصلی فعال بشود، در ابتدا کار خود را در شبکه های آزمایشی Ropsten در ۱۰ مارس، سپس Goerli در ۱۷ مارس و در نهایت در Rinkeby در ۲۴ مارس آغاز خواهد کرد.

طبق این بیانیه، “گره (node) گردان های اتریوم باید گره های خود را قبل از این هاردفورک، در شبکه هایی که می خواهند در آنها شرکت کنند، ارتقا بدهند. با توجه به تغییر زمان بلوک، توصیه شده این مهم چندین روز قبل از تاریخ مورد انتظار انجام بشود.”

برلین که یک آپگرید برای بلاکچین اثبات کار اتریوم ۱.۰ است، در ابتدا برای تابستان سال گذشته میلادی برنامه ریزی شده بود. اما این به روزرسانی چندین بار به دلایل مختلفی از جمله وابستگی حیاتی به کلاینت گت (Geth) به تعویق افتاد.

قبل از انتشار آپگرید برلین، آپگریدهای استانبول و یخچال های طبیعی مویر به ترتیب در دسامبر سال ۲۰۱۹ و ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شده بودند.

قبل از به روزرسانی اتریوم ۲.۰، که شبکه اتریوم را به مکانیسم اجماع اثبات سهام منتقل می کند، بلاکچین فعلی همچنان به روزرسانی خواهد شد.

به روزرسانی بعدی لندن نام گذاری شده و برای ژوئیه ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. انتظار می رود این به روزرسانی تغییرات عمده ای را در کارمزد معاملات اتریوم ایجاد کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx