قوانین ارزهای دیجیتال در هند با مقررات سخت تری روبرو می شود!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1763 نفر

مقامات هند با توجه به اوضاع داخلی کشور در مورد ارزهای دیجیتال موضع خواهند گرفت!

وزیر دارایی هند قوانین بسیار جدی و تنظیم شده ای را برای ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند! اما با این وجود “ممنوعیت رمزگذاری” یک خبر غیر قطعی و موقت است اما کاملا واضح می باشد که قوانین رمزنگاری در هند با مقررات سخت تری روبرو می شود!

 

نیرماالا سیتارامان ، وزیر دارایی هند ، صبح امروز در مصاحبه ای گفت که گزارش های مربوط به ممنوعیت پنهانی ارزهای دیجیتال بیش از حد نشر داده شده است.

در حالی که همچنان مذاکرات ادامه دارد ، وی گفت: که بسیاری از مذاکرات ، بحث و گفتگوها با بانک رزرو در حال انجام است و بدیهی است که بانک رزرو در مورد اینکه چگونه و چه نوع ارز غیر رسمی و رمزنگاری شده باید برنامه ریزی و تنظیم شود ، حد نصاب خواهد گرفت. اما ما می خواهیم مطمئن شویم که چه اقداماتی وجود دارد که باید در دنیای رمزنگاری انجام شود. ”

 

وی تاکید کرد که مقررات به همان اندازه که قبلاً گزارش شده بود “شدید” نخواهد بود و مقامات هند برخلاف پیام های مختلفی که از سراسر جهان به گوش می رسد، با توجه به اوضاع داخلی کشور موضع می گیرند.

 

وی همچنین گفت که جهان با این تکنولوژی به سرعت در حال حرکت است.

“ما نمی توانیم وانمود کنیم که آن را نمی خواهیم. فقط در حال بررسی روش هایی هستیم که ممکن است در دنیای دیجیتال، ارزهای دیجیتال و غیره اتفاق بیفتد. همچنین دولت می خواهد اطمینان حاصل کند که دریچه ای برای آزمایش در فضای ارزهای رمزپایه وجود دارد .”

این ممنوعیت فرضی انتقادات گسترده ای را در سراسر جامعه ارزهای دیجیتال به همراه داشت، برخی آن را به تلاش برای ممنوعیت اینترنت تشبیه کردند. با این حال برخی از شرکت های هندی آن را جدی نگرفته اند و با هدف ادامه دار بودن کار خود را پیش می برند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx