مایکل سیلور: اژدهای بیت کوین، پادشاهی طلا را می بلعد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2072 نفر

مایکل سیلور: اژدهای بیت کوین، پادشاهی طلا را می بلعد!

داده ها نشان می دهند که بیت کوین، به عنوان یک “طلای دیجیتال”، سوددهی واقعی و بالایی دارد و داده های بلومبرگ نشان می دهد که سرمایه گذاران در حالی آن را با سرعتی بی سابقه پس انداز می کنند که این ارز دیجیتال به بخشی از پرتفوی سرمایه گذاران در سراسر جهان تبدیل شده است.

بیشترین فشار توسط سرمایه گذارانی می باشد که در میان ترس از تورم جهانی و چشم انداز اقتصادی ناخوشایند، یک دارایی جایگزین و غیرمرتبط با ابزارهای سنتی مانند اوراق قرضه یا سهام را، انتخاب کرده اند.

مایک مک گلون، تحلیلگر کالای بلومبرگ، امروز در توییتی گفت که رشد این ارز دیجیتال ظاهراً جای طلا را نیز گرفته است.

طلا همیشه در مجموعه های جواهرات و سکه ها جایگاه ویژه خود را خواهد داشت، اما بیشتر شاخص ها نشان دهنده سرعت گرفتن این ارز دیجیتال به عنوان سرمایه ارزشمند در اوراق بهادار سرمایه گذاران است.

 

رقابت بیت کوین و طلا !

مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت نرم افزار تجاری میکرو استراتژی و دوستدار بیت کوین می باشد.

سیلور در آگوست سال گذشته، با خرید ۱۷۵ میلیون دلار بیت کوین، حرکت خود را در حوزه ارز دیجیتال آغاز کرد.

همیشه طلا به عنوان ذخیره تاریخی ارزشمند و یک وسیله مبادله ای استفاده شده است. اما اخیرا و بیشتر در سال گذشته جذابیت خود را برای سرمایه گذاران از دست داده است و قیمت آن از آگوست سال ۲۰۲۰ تقریبا ۱۵ درصد کاهش یافته است. این کاهش قیمت با وجود بالا رفتن سایر دارایی های مالی در سراسر جهان بوده است.

این کاهش قیمت طلا باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ در استراتژی ذخیره و سرمایه گذاری خود تجدید نظر کنند و به این ارز دیجیتال پیشرو روی آورند.

غول های تجاری مانند شرکت اسکوئر و تسلا نیز اخیرا در چند ماه گذشته به ترتیب ۵۰ میلیون دلار و بیش از ۱ میلیارد دلار از این ارز دیجیتال را، خریداری کردند.

این خریدها فقط مختص بیت کوین نیست. همانطور که در گزارش های قبل گفتیم شرکت “Meitu”، که یک شرکت نرم افزاری ویرایش عکس در هنگ کنگ است، هفته گذشته بیش از ۲۲ میلیون دلار اتریوم و ۱۷ میلیون دلار بیت کوین، خرید.

لازم به ذکر است که خرید بیت کوین و اتریوم توسط این شرکت یک خبر بزرگی است. چرا که برنامه نرم افزاری ویرایش این شرکت روی ۱.۱ میلیارد دستگاه نصب شده است و دارای ۴۵۶ میلیون کاربر در چین می باشد.

 

فضای کافی برای رشد بیت کوین در کنار طلا

در همین حال، برخی می گویند بیت کوین و طلا می توانند در کنار یکدیگر حضور داشته باشند. گزارشی که ماه گذشته توسط بانک آمریکایی گلدمن ساکس منتشر شد، حاکی از آن بود که این دو دارایی نمی توانند یکدیگر را نابود کنند، و تاکید کرد که فضای کافی برای رشد هر دو وجود دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx