آیا در چند روز آتی می توان با آلت کوین ها به سود رسید؟

تغییرات قیمت این 5 ارز دیجیتال را زیر نظر داشته باشید!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2630 نفر

آیا در چند روز آتی می توان با آلت کوین ها به سود رسید؟

معمولا در کوتاه مدت، با بالا رفتن قیمت بیت کوین سرمایه گذاران جذب پادشاه ارزهای دیجیتال می شوند. همین امر سرمایه ها را به سمت بیت کوین برده و بازار آلت کوین ها با افت رو به رو می شود. برعکس این موضوع هم صادق است. البته نباید فراموش کرد که بسیاری از آلت کوین ها از الگوی بیت کوین پیروی می کنند. یعنی با بالاتر رفتن قیمت بیت کوین، بعد از مدتی آن ها هم رو به افزایش می روند.

دیفای هم این روز ها تاثیر بسیاری بر رونق آلت کوین ها گذاشته است. اما دقیقا چه اتفاقی قرار است رقم بخورد؟

چین لینک

این ارز چند روزی در بازه ی ۶.۸ تا ۸.۹ دلاری مانده بود. به نظر می رسد خرس ها و گاو ها شدیدا با هم در رقابت هستند. تحلیل داده های اخیر خبر از این می دهد که احتمالا دست برتر با گاو ها است. گاو ها شدیدا در تلاش هستند تا قیمت را به بالای ۸.۹ دلار برسانند. با این اتفاق شاهد افزایش قیمت تا ۱۱ دلار خواهیم بود.

هرچند این افزایش قیمت برای این ارز دیجیتال کمی دشوار است، ولی به نظر اتفاق بیفتد. البته اگر گاوها ضعیف عمل کنند، می توانند قیمت را از ۸.۹ دلار بالاتر ببرند. در آن صورت ممکن است خرس ها موفق شود تا روند را نزولی کنند و از۶.۸ پایین تر بیاورند.

ویچین

داده های ویچین خبر از تعادل بین خرید و فروش این ارز می دهد. باید دید کدام گروه می توانند موفق شوند. اگر روند صعودی شود، باید منتظر قیمت ۰.۰۳ دلاری باشیم. اما اگر قیمت سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی را به سمت پایین رد کند، قیمت به سمت ۰.۰۱۳ دلار حرکت می کند. فعلا باید کمی صبور بود.

لایت کوین

لایت کوین به اولین تارگت پیش بینی شده ما یعنی ۶۴ دلار رسید. همین امر سبب شد تا بعضی سرمایه گذاران اقدام به برداشت سود خود کنند. پس قیمت کمی اصلاح شد. به نظر می رسد هنوز هم دست برتر با گاو ها است. با بالا تر رفتن قیمت از ۵۱ دلار فعلی، باید منتظر قیمت ۶۰ و ۶۵ دلاری باشیم. پس از رسیدن قیمت به ۶۵ دلار، رالی قیمت تا ۸۰ دلار آغاز می شود.

فراموش نکنیم که قیمت ۵۰ دلار سطح مهمی در این تحلیل است. اگر قیمت به ۵۰ برسد و حتی کمی کمتر، یعنی تمایل برای خرید این ارز از بین رفته است. پس قیمت نزولی می شود. در تحلیل ساعت ۶ به اتریوم و بیت کوین خواهیم پرداخت.

این تحلیل مهم را از دست ندهید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx